فناوری اطلاعات

مشخصات کلیدی گوشی اقتصادی نوکیا G300 5G فاش شد

منابع آگاه، مشخصات اصلی گوشی اقتصادی نوکیا G300 5G را پیش از موعد رونمایی رسمی به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از عرضه دستگاهی ارزان قیمت ولی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G می‌دهد.

برخی مشخصات اصلی و تصاویر گوشی نوکیا G300 5G پیش از معرفی رسمی به اشتراک گذاشته شده که می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک شدن به زمان عرضه این موبایل مقرون به صرفه باشد. ظاهرا قرار است موبایل جدید با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰، نمایشگر با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

نوکیا پیش از این نیز در برخی گوشی‌های جدید خود مانند G50، X10 و X20 از پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ استفاده کرده بود. چیپست شرکت کوالکام نسبت به برخی مدل‌های قبلی مزایای بیشتری را ارائه می‌کند و شاید مهم‌ترین نکته برای گوشی اقتصادی نوکیا پشتیبانی از شبکه ۵G باشد که ارزش این چیپ را بیشتر می‌کند.

اطلاعات فاش شده، همچنین تایید می‌کند که نوکیا G300 5G از نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی نسبت به G50 که از پنل ۶.۸۲ اینچی بهره می‌برد، نسبتا کوچکتر شده است. ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی که روی پنل پشتی آن به شکل دایره‌ای دیده می‌شود از سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

از سایر موارد قابل توجه برای گوشی نوکیا G300 5G می‌تواند با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۱ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت اشاره کرد که البته حافظه آن توسط کارت microSD تا یک ترابایت قابل ارتقا است. همچنین این گوشی به احتمال زیاد از باتری ۴۴۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که احتمالا نوکیا آن را به همراه فناوری شارژ سریع روانه بازار خواهد کرد.

شرکت HMD Global پیش از این تایید کرده بود که در تاریخ ۱۴ مهرماه رویدادی را برگزار خواهد کرد تا گوشی نوکیا G50 5G و تبلت اندرویدی T20 را معرفی کند. انتظار می‌رود نوکیا G300 5G نیز در این رویداد حضور داشته باشد با نزدیک شدن به زمان برگزاری آن، اخبار تازه‌ای درباره گوشی اقتصادی شرکت فنلاندی منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا