فناوری اطلاعات

مشخصات و قیمت نسل جدید پیکسل استند فاش شد

هفته گذشته تصاویر نسل جدید پیکسل استند منتشر شد که در کنار گوشی‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهر ماه رونمایی می‌شود. اما حالا جزئیات بیشتری درباره این محصول منتشر شده. این پایه به فن خنک کننده مجهز شده و مشکلی از جهت گرم شدن نخواهد داشت.

به تازگی «M. Brandon» والپیپرهای پیکسل ۶ را به اشتراک گذاشته که در آن‌ها عکس‌های پیکسل استند هم به چشم می‌خورند. پایه جدید از دو سیم‌پیچ تشکیل شده که یکی از آن‌ها برای پوشیدنی‌ها و دیگری برای پشتیبانی از شارژ ۲۳ واتی است. پایه شارژ جدید با قیمت ۷۹ دلار و در دو رنگ در آمریکا عرضه می‌شود.

گوگل مانند دیگر شرکت‌های فناوری به سوی تولیدات پایدار حرکت می‌کند و ظاهرا در این محصول از ۵۴ درصد مواد بازیافتی استفاده شده. این دستگاه با یک نرم‌افزار و دستیار صوتی گوگل همراه خواهد شد که امکان دسترسی به برخی ویژگی‌ها همچون آلارم، چراغ‌ها، تنظیم ساعت خواب، کنترل تجهیزات خانه و گوگل میت را فراهم می‌کند.

اندازه پیکسل استند ۱۱۳.۹ در ۸۲ در ۷۱.۶ میلی‌متر است و وزن تقریبی آن هم ۳۸۳.۶ گرم ذکر شده. این پایه از سرعت ۲۳ وات برای گوشی‌های پیکسل، حداکثر ۱۵ وات برای دستگاه‌های سازگار با شارژ بی‌سیم Qi و ۳ وات برای پیکسل بادز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، دستگاه به درگاه USB Type-C مجهز بوده و حالت کنترل اتوماتیک و دستی برای فعال کردن فن خنک کننده وجود دارد.

در نهایت محصول جدید گوگل از جنس TPU و پلی کربنات ساخته شده و از ۱ سال ضمانت در آمریکا، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن و هند برخوردار خواهد بود. همچنین در اروپا، چین و انگلستان از ۲ سال ضمانت محدود برخوردار است. این پایه با دو رنگ نباتی و سفید مه‌آلود راهی بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا