فناوری اطلاعات

فیسبوک قابلیت ایجاد چت گروهی بین کانتکت‌های اینستاگرام و مسنجر را فراهم کرد

کاربران فیسبوک از این پس می‌توانند بین کانتکت‌های خود در دو اپلیکیشن Messenger و اینستاگرام، چت‌های گروهی ایجاد کنند. بروزرسانی جدید، یک گام بزرگ برای فیسبوک در جهت همگام‌سازی اپلیکیشن‌ها با یکدیگر محسوب می‌شود.

کاربران برای استفاده از ویژگی چت‌های گروهی مشترک در اینستاگرام و مسنجر باید درخواست خود را ثبت کنند و فیسبوک عنوان می‌کند که بیش از ۷۰ درصد کاربران واجد شرایط اینستاگرام برای استفاده از ویژگی مشترک با مسنجر درخواست خود را ثبت کرده‌اند.

فیسبوک درباره ویژگی جدید خود نوشته است:

با این بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود بین مخاطبان اینستاگرام و مسنجر خود چت گروهی را آغاز کنند. در چت‌های گروهی چند برنامه‌ای، می‌توانید تجربه چت خود را با تم‌ها و واکنش‌های سفارشی شخصی‌سازی کنید.

فیسبوک

فیسبوک همچنین برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود ویژگی‌های جدید دیگری را نیز ارائه کرده است. برای مثال، با این بروزرسانی کاربران در گروه‌های اینستاگرام خود می‌توانند از نظرسنجی استفاده کنند و این ویژگی برای گروه‌های مشترک این دو اپلیکیشن نیز ارائه خواهد شد. فیسبوک همچنین در بروزرسانی جدید خود ویژگی به مسنجر اضافه کرده که «افراد در حال تایپ» گروه را مشخص می‌کند. (هنوز مشخص نیست که این ویژگی به اینستاگرام نیز خواهد آمد یا خیر.)

فیسبوک در ادامه خاطرنشان می‌کند که در تمام چت‌های گروهی، کنترل‌های یکسانی برای مدیریت کاربران ارائه خواهد شد:

شما همچنان کنترل‌های یکسانی روی کاربرانی که می‌توانند با شما ارتباط داشته باشند، خواهید داشت. با استفاده از این کنترل‌ها می‌توانید مواردی مانند اینکه چه کسی نتواند به شما پیام دهد یا با شما تماس بگیرد را تنظیم کنید. ما عاشق افزودن ویژگی‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای هستیم اما اولویت شماره یک ما حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران است.

علاوه بر این، اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی Watch Together فیسبوک، با دوستان خود و از طریق فید اینستاگرام ویدیوهای مختلف را تماشا کنند. فیسبوک همچنین تم‌های چت جدید را به مسنجر اضافه می‌کند که تنوع زیادی به این اپلیکیشن پیام‌رسان ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا