فرهاد مجیدی دو استقلالی را اخراج کرد زمان انتشار: 10 اکتبر 2021 ساعت 8:33 دسته بندی: ورزش شناسه خبر: 2380767 زمان مطالعه: 1 دقیقه سرمربی تیم استقلال عذر دو نفر از اعضای با سابقه گروه پزشکی این باشگاه را خواست.