عمومی

عذرخواهی شورای شهری‌ها به دلیل ترافیک سنگین پایتخت/ درخواست اصلاح ساعات اجرای طرح ترافیک

به گزارش خبرنگار شهری سیلاد، مجتبی شفیعی، معاون شهردار صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران  توضیحاتی درباره وضعیت حوزه حمل و نقل در تهران ارائه داد.

ناصر امانی در صحن شورا در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهارداشت: گزارشات اینچنینی بارها در حوزه‌های مختلف تکرار شده است اما ترافیک دو هفته‌ای تهران است که مرکز شهر را قفل کرده و مردم در عذاب هستند. 

وی افزود: نه ما اعضای شورا و نه مدیران شهری درباره علت آن با مردم صحبت نکرده و نگفتیم عذرخواهی کرده و  مشکل را رفع می‌کنیم. رسانه‌ها مدام از ما می‌پرسند و ما جوابی نداریم. 

این عضو شورا تاکید کرد: این گزارشی که شما در صحن شورا ارائه دادید نیاز به زمان مفصل‌تری داشت و بهتر بود امروز درباره دلایل ترافیک خیابان‌ها و راه‌حل‌های رفع آن گزارش بدهید. من به نوبه خود از مردم تهران عذرخواهی کرده و شرمنده آن‌ها هستم.

شفیعی، معاون شهردار تهران در پاسخ به سوال ناصر امانی در خصوص ترافیک این روزهای اخیر تهران گفت: بر اساس برداشت اطلاعات از سامانه‌های ترافیک حدود ۱.۵ ماه است که ترافیک روند افزایشی داشته اما در روزهای اخیر شاهد روند کاهشی بودیم.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: روز گذشته جلسه‌ مفصلی با متخصصان ترافیک داشتیم که بی‌اثر شدن طرح ترافیک که عملا ساعت آن از ۸:۳۰ تا ۴ عصر است را علت این ازدحام دانستند.

وی گفت: ممکن است وزارت بهداشت موافق اصلاح ساعات ترافیک نباشد اما لغو محدودیت‌های شبانه را نیز از طریق ستاد مقابله با کرونا پیگیر هستیم و امیدواریم با اصلاح ساعات اجرای طرح ترافیک که هم صبح زودتر شود و هم عصر دیرتر تمام شود بتوانیم بخش زیادی از ترافیک را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا