فناوری اطلاعات

طرح مفهومی گوشی تاشو گلکسی زد فولد نوت با پشتیانی از قلم S Pen [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «Technizo Concept» رندرهای مفهومی سه بعدی براساس تصاویر پتنت ثبت شده تهیه کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی تاشو گلکسی زد فولد نوت با پشتیبانی از قلم هوشمند باشد.

پیشتر گزارشی منتشر شده بود که از خرید نام تجاری «Flex Note» توسط سامسونگ و توسعه موبایل تاشویی با پشتیبانی از قلم S-Pen خبر می‌داد. اکنون، طرح مفهومی جدیدی بر اساس این طرح منتشر شده که دستگاهی با نام «گلکسی زد فولد نوت» را نشان می‌دهد.

به گزارش LetsGoDigital، در ویدیو و تصاویر ارائه شده جزئیات دقیق‌تری از جمله ماژول دوربین نیز دیده می‌شود. پیش از این بر اساس علامت تجاری ثبت شده، از این گوشی تحت عنوان «گلکسی فلیکس نوت» یاد می‌شد، اما رندرهای ارائه شده نام «گلکسی زد فولد نوت» را نشان می‌دهند.

طراحی ارائه شده از این گوشی کاملا مشخص می‌کند که چرا در نام آن به «نوت» اشاره شده است، زیرا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و محفظه منحصر به فرد آن نیز دیده می‌شود. با توجه به اینکه صفحه تاشو این گوشی رو نمایشگر قرار می‌گیرد و قسمت پشتی آن را نیز پوشش می‌دهد، قلم مخصوص آن در یک محفظه مغناطیسی کوچک در پنل پشتی قرار گرفته است. با این وجود هنگامی که نمایشگر در حالت باز شدن قرار دارد، می‌تواند از S Pen به شکل تبلت استفاده کنید.

گلکسی زد فولد نوت

از دیگر موارد اشاره شده در این رندرها، می‌توان به ماژول دوربین آن اشاره کرد که سه سنسور را در خود جای داده است. البته تحت هیچ شرایطی نمی‌توان تایید کرد که سامسونگ در حال کار روی گوشی گلکسی زد فولد نوت با چنین ظاهری است و باید منتظر ارائه اخبار رسمی بیشتری باشیم.

احتمالا تا پایان این دهه و سال ۲۰۳۰، گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده جای موبایل‌های امروزی را می‌گیرند و باید منتظر تحولی بزرگ در این صنعت در سال‌های پیش رو باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا