اقتصاد

درباره ی مدیریت اینستاگرام بیشتر بدانید

مشاغل و کسب و کارهای حرفه ای اینستاگرام به خوبی از اهمیت داشتن ادمین اینستاگرام آگاه بوده و شما نیز باید بدانید که برای مدیریت اصولی و درست پیج اینستاگرام خود نیازمند استخدام ادمین های متخصص هستید. کار اصلی ادمین اینستاگرام مدیریت پیج اینستاگرام شماست. زمانی که مدیریت پیج اینستاگرام  به درستی انجام گیرد کسب و کار شما در زمان کوتاهی صدها پله جلوتر خواهد رفت. ادمین اینستاگرام یکی از مدرن ترین حرفه ها در زمینه  SMM(social media marketing) است و با رشد و توسعه اینستاگرام ، تقاضا برای این حرفه اینترنتی در حال افزایش است. اما بیایید در مرحله ی اول از اهمیت اینستاگرام برای کسب و کار شما بگویم.

اهمیت اینستاگرام برای مشاغل اینترنتی

گذشته از جنبه بصری ، دلایل بسیار بیشتری وجود دارد که چرا اینستاگرام می تواند بسیار مفید باشد:

· بیش از ۵۰ درصد افرادی که از اینترنت استفاده می کنند در اینستاگرام هستند.

· بیش از ۴۸.۸ درصد مشاغل در اینستاگرام فعال هستند.

· میزان مشارکت اینستاگرام ۱۰ برابر فیس بوک ، حدود ۵۴ برابر پینترست و حدود ۸۴ برابر بیشتر از توییتر است.

· اینستاگرام بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد.

· بیش از ۶۰ درصد از کاربران اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند.

· این پلتفرم روزانه بیش از ۳.۵ میلیارد لایک را دنبال می کند.

· بیش از ۴۰ میلیارد تصویر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

· اینستاگرام دارای پایگاه کاربری نسبتاً جوان است و بیش از ۹۰ درصد کاربران زیر ۳۵ سال هستند.

درباره ی مدیریت اینستاگرام بیشتر بدانید

با وجود تعدادی آمار چشم نواز در اینجا ، هیچ راهی وجود ندارد که یک کسب و کار در اینستاگرام حضور نداشته باشد. اینستاگرام با کمک به دسترسی به دنیای جدیدی از مشتریان ، دروازه ای برای موفقیت نام تجاری شما عمل می کند. برای مشاغل ، هدف از حضور در رسانه های اجتماعی ایجاد مشتریان جدید است. اینستاگرام به مخاطبان شما این فرصت را می دهد تا با شما آشنا شوند و به شما اعتماد کنند. در اینستاگرام هرچه تعداد لایک و نظرات بیشتر باشد ، شرکت شما بیشتر نمایان می شود. و این هدف نهایی برای هر کمپین تبلیغ برند است. شما می توانید با گرفتن عکس های با کیفیت بالا ، استفاده از هشتگ های مناسب و مشارکت با برند های دیگر یا اینفلوئنسرهایی که در مورد محصولاتی که استفاده کرده اند صحبت می کنند و فالوئرهای خود را مجبور می کنند تا همان را امتحان کنند ، لایک های بیشتری کسب کنید.

ادمین اینستاگرام کیست

درباره ی مدیریت اینستاگرام بیشتر بدانید

امروزه اینستاگرام توسط افراد مشهور ، سیاستمداران ، شرکت های بزرگ و افراد عادی هدایت می شود. تعداد زیادی از کاربران فعال ، از جمله بسیاری از نظرات با تبلیغات ارزان و موثر ، اینستاگرام را نیز به یک بستر تبلیغاتی فوق العاده تبدیل می کنند. بسیاری از برند ها در تلاش برای فتح اینستاگرام و جلب توجه مخاطبان زیادی هستند. اینها نمایندگان مشاغل کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ بین المللی هستند. اما هر تاجر وقت ، انرژی و مهمتر از همه ، دانش لازم برای تبلیغ موفق در اینستاگرام را ندارد. مسئولیت های معمول مدیریت پیج اینستاگرام اغلب به یک ادمین اینستاگرام متخصص و باتجربه واگذار می شود.ادمین اینستاگرام نقطه ی قوت کسب و کار شماست.

در نگاه اول به نظر می رسد که این کار دشواری نیست ، زیرا ادمین اینستاگرام به سادگی عکس ها را ارسال می کند ، با مردم ارتباط برقرار می کند و هر کاری را که بسیاری از ما در شبکه های اجتماعی انجام می دهیم انجام می دهد. اما یک متخصص همچنین باید اطلاعات جامعی از رسانه های اجتماعی داشته باشد ، بتواند رویدادها را پیش بینی کند و در صورت لزوم سریعاً با روندها سازگار شود. اگر بخواهیم به بعضی از وظایف ادمین اینستاگرام اشاره کنیم :

· ایجاد محتوا – عکاسی از محصول ، نوشتن متن

· پردازش تصویر در ویرایشگران عکس

· پردازش و سرکوب نظرات منفی

· تولید محتوا باکیفیت و حرفه ای

· تبلیغ پیج اینستاگرام در شبکه های اجتماعی

· راه اندازی تبلیغات هدفمند

· برگزاری مسابقات و قرعه کشی ها

· انتخاب وبلاگ نویسان برای تبلیغات

ادمین اینستاگرام وظایف دیگری نیز دارد اما موارد ذکر شده جزو وظایف اصلی محسوب می شوند.

چرا خدمات مدیریت اینستاگرام

خدمات مدیریت اینستاگرام خدمات حرفه ای هستند که برای ایجاد حساب کاربری شما با پیاده سازی محتوای مرتبط در صفحه شما و افزایش تعداد دنبال کنندگان از طرف شما طراحی شده اند. خدمات مدیریت اینستاگرام شامل نظارت بر حساب، ایجاد یا مدیریت محتوا، رشد مخاطب، افزایش تعامل ارگانیک و گزارش ماهانه است. انرژی و زمان صرف شده برای مدیریت پیج اینستاگرام شما با خدمات مدیریت اینستاگرام به شدت به حداقل می رسد. خدمات مدیریت اینستاگرام کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت شما را توسعه ، پیاده سازی و مدیریت می کنند. اکثر خدمات مدیریت اینستاگرام شامل توسعه استراتژی ، ایجاد محتوا ، نظارت بر نظرات ، گزارش عملکرد و موارد دیگر خواهد بود. در واقع مدیریت حرفه ای صفحه اینستاگرام شما مستلزم محتوای جذاب و غیر تکراری است ، مانند عکس ها و ویدئوهای منحصر به فرد ، نوشتن محتوای جذاب و متفکرانه ، تدوین برنامه انتشار منظم و انتخاب هشتگ مناسب برای هر پست که به زمان زیادی نیاز دارد.

شرکت وب پرشین

آژانس دیجیتال مارکتینگ وب پرشین  با داشتن حرفه ای ترین تیم و ادمین های اینستاگرام به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. وب پرشین با داشتن بیش از ۳۵۰۰ پروژه ی موفق کیفیت کار شما را تضمین کرده و با در اختیار گذاشتن پکیج های مخصوص مدیریت اینستاگرام شما را راهنمایی خواهد کرد. ما حرفه ای ترین و با تجربه ترین ادمین های اینستاگرام خود را در اختیارتان خواهیم گذاشت. ما در مجموعه وب پرشین، کارشناسان و ادمین‌های متخصص را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم مدیریت پیج اینستاگرام شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم . اگر مدیریت پیج اینستاگرام خود را به شرکتی همچون وب پرشین بسپارید، خدمات زیر را دریافت خواهید کرد.

· تولید محتوای ارزشمند، خلاق، و جذاب برای اینستاگرام

· افزایش فالوور هدفمند

· افزایش تعامل با مخاطب و ایجاد پست و استوری‌های کال تو اکشن

· افزایش لایک، کامنت، بازدید ویدئو و استوری

· برندینگ و افزایش آگاهی از برند

· تبلیغات حرفه‌ای

· هشتگ گذاری تخصصی

· اکسپلور و تاپ هشتگ کردن پست، استوری و آی‌جی‌تی‌وی

· پست و استوری گذاری تایمینگ

· پاسخ گویی به کامنت و دایرکت‌ها

· ایده پردازی خلاقانه برای درگیری مخاطب با پیج شما

ما از استراتژی‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مرتبط استفاده می‌کنیم تا به تجارت شما کمک کنیم .حضور آنلاین خود را رشد دهید، فروش را افزایش دهید و روابط ایجاد کنید. با استفاده از خدمات مدیریت اینستاگرام ما می توانید انتظار داشته باشید که در کوتاه ترین زمان شاهد نتایج رشد باشید. می توانید برای مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت پیج اینستاگرام و پکیج مدیریت پیج اینستاگرام وب پرشین، با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا