تیم ملی در غیاب ۱۲ بازیکن تمرین کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از استقرار در هتل المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) یک جلسه تمرینی را بدون حضور بازیکنان اصلی بازی با امارات انجام داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از استقرار در هتل المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) یک جلسه تمرینی را بدون حضور بازیکنان اصلی بازی با امارات انجام داد.

