جامعه

این مواد برای رشد مو مفید هستند

مو تاج زیبایی و یکی از مهمترین قسمت‌های بدن است که برای رشد طبیعی و تزئین آن به مواد مغذی و مواد معدنی زیادی احتیاج دارد. خیلی از افراد از مشکل ریزش مو رنج می‌برند و در نهایت مجبور می‌شوند برای داشتن موهای سالم، صاف و زیبا به فکر راه چاره ای باشند.

استفاده از ماسک نشاسته و روغن زیتون باعث افزایش سرعت رشد مو می‌شود، زیرا حاوی روغن زیتون و ویتامین A است و برای تحریک گردش خون و تقویت فولیکول‌های مو مؤثر است.

روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که به مرطوب سازی و تقویت موها از ریشه کمک می‌کند. روغن زیتون از موها و پوست سر محافظت می‌کند، زیرا حاوی مواد ضد باکتریایی است، خارش سر را از بین می‌برد و عاری از عفونت است.

یکی از مهمترین خواص مخلوط کردن روغن زیتون و نشاسته این است که حاوی مواد ضد قارچی است که باعث می‌شود، شوره سر برداشته شود و دوباره تجدید نشود، نرمی مو افزایش یافته و ریزش و شکنندگی مو کاهش یابد.

نشاسته به رشد موها کمک می‌کند، زیرا حاوی اسیدهای آمینه و ویتامین‌هایی است که سلول‌های مو را بازسازی می‌کند و باعث رشد سریع و سالم موها می‌شود؛ بنابراین، بسیاری از زنان از نشاسته استفاده می‌کنند، زیرا این ماده طبیعی برای صاف کردن و مراقبت از موها مناسب است و از مواد شیمیایی به دلیل اثرات مضر و منفی آن اجتناب می‌شود.

۴۷۲۳۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا