فناوری اطلاعات

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

مطابق جدیدترین گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، ایرپاد ۳ در حال حاضر در فاز تولید انبوه قرار دارد و اپل می‌خواهد تا پیش از پایان سال این محصول را به بازار بفرستد. نسل بعدی ایرپاد اولین به‌روزرسانی بزرگ برای سری ایرپادهای معمولی است.

این دستگاه احتمالا ظاهری مشابه ایرپاد پرو خواهد داشت اما فاقد قابلیت‌های حرفه‌ای مدل پرو است. با توجه به گزارش‌ها، هنوز مشخص نیست که ایرپاد ۳ سری سیلیکونی دارد یا نه، چون در تصاویر و رندرهای افشایی هر دو طراحی دیده شده‌اند.

پیش‌تر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل مدعی شده بود که نسل سوم ایرپاد در مراسم «کالیفرنیا استریمینگ» معرفی می‌شود، ولی این اتفاق نیفتاد. ایرپاد معمولی آخرین بار در ماه مارس ۲۰۱۹ به‌روز و به تراشه جدیدی مجهز شد.

پیش‌بینی می‌شود که ایرپاد ۳ با قابلیت‌های جدیدی از جمله صدای بهتر و عمر باتری بیشتر به بازار بیاید. با توجه به صدای نسخه قبلی این دستگاه، کاربران انتظار دارند صدای بیس بهتر از قبل شود. این دستگاه در مجموع باید در حدی جذاب باشد که کاربران را به تعویض ایرپاد فعلی خود ترغیب کند.

نسل سوم هندزفری بی‌سیم اپل ممکن است در مراسم معرفی مک‌بوک پرو جدید معرفی شود. اما این احتمال هم وجود دارد که اطلاعات این دستگاه صرفا از طریق یک گزارش خبری با کاربران به اشتراک گذاشته و فروش آغاز شود.

اپل از زمان معرفی ایرپاد ۲، دو ایرپاد دیگر به نام‌های ایرپاد پرو و ایرپاد مکس را معرفی کرده است. بنابراین مهندسان اپل بی‌کار نبوده‌اند و در سکوت خبری به ساخت هدفون‌های جدید و باکیفیت از برند ایرپاد ادامه داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا