ورزش

سرمایه کارگزار استقلال ۵۲ میلیون تومان است!/عکس

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ باشگاه استقلال هفته گذشته و پس از عقد قرارداد با کارگزار جدید خواستار گرفتن حق تبلیغاتی محیطی از سازمان لیگ شد و دو طرف در چند بیانیه موضع خود را اعلام کردند. در این بین سازمان لیگ مدعی شده در صورت دریافت تضمین‌های لازم از سوی کارگزار، حاضر است تبلیغات محیطی را به باشگاه‌ها واگذار کند. از طرفی ماجرای قرارداد ۱۵۰ میلیاردی استقلال برای تبلیغات محیطی هم ابهامات زیادی دارد و گفته می‌شود یک فرد بدهکار به فوتبال پشت این ماجرا است. صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با سیلاد درباره سرمایه این شرکت و افراد پشت این قرارداد توضیحاتی داد و مدعی شده اگر باشگاه استقلال تضمین لازم را ارائه دهد سازمان لیگ مخالفتی با این قرارداد نخواهد داشت.

او ابتدا در پاسخ به سئوالی در مورد سرمایه یک میلیون تومانی شرکت کارگزار باشگاه استقلال گفت: همه شرکت ها برای ما محترم هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود ولی باید عرض کنم سرمایه این شرکت در ابتدا یک میلیون تومان بود و سپس در سال ۱۳۹۷ یک میلیون و صدهزار تومان شد و بعد در ۲۵ مهر ۱۴۰۰ یعنی همین چند روز پیش آن را به ۵۲ میلیون تومان رسانده است.

درودگر در مورد درخواست ضمانت‌نامه بانکی از کارگزار استقلال هم گفت: اگر باشگاه استقلال از آن‌ها ضمانت‌نامه بانکی بگیرد، ما هیچ حرفی نداریم و حتما همکاری خواهیم نمود مشکلی هم با این قضیه نداریم. الآن ۱۶ باشگاه لیگ برتری داریم که همه در درآمدهای تبلیغاتی سهم دارند و باید از این بهره ببرند. طبق نامه‌ای که باشگاه استقلال داده و گفته برای هر بازی دو میلیارد به تیم رقیبش هم می‌دهد و تبلیغات محیطی آن‌ها را هم پرداخت می‌کنند، اگر تضمین‌های لازم را بدهند ما منعی برای این کار نمی‌بینیم. باید دید باشگاه‌های دیگر چه می‌گویند آیا می‌پذیرند؟

سرمایه کارگزار استقلال ۵۲ میلیون تومان است!/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا