استانها

‍ انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه شهرداری خرم آباد و نیروی انتظامی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با توجه به اعتراض و درخواست های مکرر شهروندان نسبت به جمع آوری دست فروشان و ضایعات فروش ها از سطح شهر، صبح چهارشنبه سعید فتوحی سرپرست شهرداری خرم آباد با حضور در دفتر سردار یحیی الهی فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان ضمن تشریح شرایط بوجود آمده در خصوص تعامل و همکاری دو جانبه با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: ما به دنبال این هستیم که اداره صمت پای کار بیاید و یک جای مشخص خارج از محدوده #شهر، برای ساماندهی ضایعات فروش ها در نظر بگیرد.

سعید فتوحی ابراز داشت: در مرحله اول ما با تفاهم نامه ای که امروز با نیروی انتظامی منعقد کردیم، به #سرعت دست فروش ها و ضایعات فروش ها را جمع آوری خواهیم.

وی تصریح کرد: وجود سد معبر در خیابان های اصلی شهر، باعث خدشه دار شدن سیمای بصری شهر می شود، بسیاری از شهروندان نسبت به این موضوع معترض هستند، قول می دهیم با کمک و عوامل #نیروی انتظامی این معضل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.

حمید علیرضایی معاون خدمات شهری، سعید فولادوند شهردار منطقه یک و حمید موسوی شهردار منطقه سه در این دیدار سعید فتوحی سرپرست شهرداری خرم آباد را همراهی کردند.

در پایان هر دو طرف با امضای #توافق نامه، رسما فصل جدیدی از همکاری را آغاز کردند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا