کریمی: من بودم قهرمان آسیا میشدیم!/ هواداران قدرشناس باشند؛ چه کسی ۳۵۰ میلیارد خرج میکند و فحش هم میخورد؟

فیرئز مرینی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شاید اگر من در تراکتور می ماندم تا فتح جام آسیا پیش میرفتیم.

فیرئز مرینی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شاید اگر من در تراکتور می ماندم تا فتح جام آسیا پیش میرفتیم.

