فناوری اطلاعات

نوکیا G50 5G با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی و شارژ سریع ۱۸ وات معرفی شد

نوکیا G50 با نمایشگر ۶.۸۲ اینچی +HD، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، تراشه میان‌ رده اسنپدراگون ۴۸۰، پشتیبانی از شبکه ۵G و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات و قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد.

نمایشگر ۶.۸۲ اینچی این دستگاه با روشنایی ۴۵۰ نیت عرضه می‌شود و در بالای نمایشگر بریدگی قطره‌ای شکل دیده می‌شود که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است که از تثبیت کننده ویدیو پشتیبانی می‌کند تا از تار شدن ویدیو‌های ضبط شده جلوگیری کند.

نوکیا G50 نسبت به نوکیا X20 دارای نمایشگر و باتری بزرگتری است. مانند سایر گوشی‌های ۵G در محدوده قیمت ۳۰۰ دلار، نوکیا G50 از تراشه میان‌ رده اسنپدراگون ۴۸۰ بهره می‌برد، بنابراین نمی‌توان انتظار عملکرد سریع و اجرای روان بازی‌های موبایل را روی آن داشت. همچنین این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی بهره می‌برد و با پشتیبانی از اسلات microSD کاربران در صورت نیاز می‌توانند حافظه داخلی آن را افزایش دهند.

در پنل پشتی نوکیا G50 ماژول دوربین سه گانه قرار گرفته که از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد. دوبین اصلی ماژول دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی است و سایر دوربین‌ها شامل سنسور فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شوند.

به گفته HMD Global، سازنده گوشی‌های نوکیا، این دستگاه به همراه اندروید ۱۱ روانه بازار خواهد شد و تا ۲ سال ارتقا سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت گوشی اقتصادی نوکیا، تا چند سال آینده خدمات خود را به کاربران ارائه خواهد کرد که نکته مثبتی محسوب می‌شود. در نهایت ظرفیت باتری دستگاه نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. طبق گفته HMD، باتری این گوشی تا ۲ روز دوام خواهد داشت.

در انتها باید عنوان کرد که اپلیکیشن‌های اسپاتیفای و ExpressVPN به همراه یک دوره رایگان ۳۰ روزه از قبل روی نوکیا G50 نصب خواهند بود و این گوشی در ترکیب رنگ‌ آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد. زمان عرضه آن از ۸ مهر آغاز می‌شود و پیش‌فروش آن از روز گذشته توسط سایت رسمی نوکیا آغاز شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا