استانها

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه آموزشی باجه‌های منتخب پست بانک در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو با کارگزاری بیمه تجارت آتیه با حضور مدیریت شعب پست بانک آذربایجان‌غربی ، مدیرعامل شرکت تامین تجارت آتیه و مدیر بیمه تجارت نو در آذربایجان‌غربی و هشتاد باجه منتخب پست بانک استان در محل اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

در ابتدا این جلسه عباس آبنوس مدیریت شعب پست بانک آذربایجان‌غربی با تشکر از برگزار این جلسه گفت : در چهار ساله گذشته با همکاران کارگزاران درآمد منابع استان از ۱۰۰۰ میلیارد ریال به ۸۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است که حاصل آن یعنی افزایش تسهیلات پرداختی به مشتریان میباشد.

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

آبنوس با اشاره ارائه خدمات پایا و ساتنا بصورت پایلوت در باجه‌های استان افزود : درآمد میانگین کارمزد باجه‌های پست بانک آذربایجان‌غربی از پانصدهزار تومان امروز به بیش از ۶میلیون تومان افزایش یافته که رشد ۱۲ برابری را نشان میدهد و برای افزایش سهم کارمزدی ۳ طرح بازاریابی بیمه ، صدور ضمانت نامه و حواله جات ارزی در حال اجرایی شدن میباشد.

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

مدیریت شعب پست بانک آذربایجان‌غربی با توجه به اهمیت صنعت بیمه و پیوست آن با صنعت بانک گفت : از امروز با همکاری بیمه تجارت نو از ۲۸۲ باجه سطح استان ۸۴ باجه منتخب بصورت ویژه در بحث بازاریابی بیمه ورود مینمایند تا بتوان گامی موثر در این صنعت برداشته شود.

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

در ادامه جلسه محمد حسین سرلکی مدیرعامل شرکت تامین تجارت آتیه گفت : این شرکت از سال ۱۳۹۸ با سهامداری پست بانک ایران تاسیس شده که در از ابتدا فعالیت نیازهای بیمه پست بانک را تامین نموده و هم اکنون نیز بعنوان نماینده حقوقی بیمه تجارت نو با توجه به ضریب نفوذ باجه های پست بانک و سطح کارمزدی بالاتر نسبت به سایر بیمه ها بازار مناسب و مطمئن تری را برای همکاران پست بانک در پی خواهد داشت.

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

علیزاده مدیر بیمه تجارت نو در آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت : این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی،بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار بصورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت میگردد.

وی افزود : بیمه تجارت نو در آذربایجان‌غربی دارای چهل نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت ارزیابی‌ها صورت پذیرفته و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان و باتوجه به بازار رقابتی صنعت بیمه این امر بسیار مهم است و تاکید مینماینم به مشتریان که از طریق باجه‌های پست بانک جذب میگردند خدمات ویژه ای ارائه میگردد.

منابع آذربایجان‌غربی در پست بانک افزایش هشت برابری داشته است

در ادامه این جلسه، مباحث آموزشی و توجیهی توسط امیر نصیری به عنوان "مدیر پروژه باجه‌های بانکی-بیمه ای کشور" به مسئولین ۸۴ باجه ویژه پست بانک در سطح استان ارائه و همچنین خدمات و نحوه ارائه خدمت به مشتریان بیمه تجارت نو توسط مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ای تامین تجارت آتیه مورد آموزش قرار گرفت.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا