استانها

معارفه سرپرست جدید مرکز بهداشت شادگان

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از شادگان؛ در این آئین که با حضور ساسان قربانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، محمدیان مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت این معاونت، محمد طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان و تنی چند از کارکنان حوزه سلامت در محل سرسرای اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد، «محسن شاوردی» به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شادگان معرفی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان در این آئین با قدردانی از زحمات عزتی مدیریت پیشین گفت: ما به عنوان مسئول در قبال خداوند و مردم وظایفی داریم و بایستی با تمام توان، تلاش، صداقت و شفافیت به مردم خدمت کنیم.

محمد طاهری افزود: خدمت صادقانه به مردم علاوه بر جلب رضای خداوند متعال سبب کسب موفقیت های بیشتر در عرصه ی خدمات رسانی به مردم می شود.

ساسان قربانی؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در ادامه ی این آئین با قدردانی از تلاشهای عزتی معاون پیشین مرکز بهداشت شادگان و تبریک به شاوردی به عنوان سرپرست جدید این مرکز اظهار کرد: همدلی و تعامل خوب میان کارکنان در تمامی حوزه ها علاوه بر دستیابی به اهداف تعیین شده، سبب ارتقاء سطح کیفی و کمی اقدامات می شود.

در پایان این آئین ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر پیشین و اهدای لوح تقدیر به وی، حکم محسن شاوردی به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شادگان به وی اعطا شد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا