فناوری اطلاعات

سامسونگ احتمالا سری گلکسی S22 را با رنگ‌های جدیدی روانه بازار می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، به نظر می‌رسد گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به نسل قبل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. چنین رویکردی می‌تواند در افزایش استقبال از این محصولات موثر باشند.

با وجودی که هنوز تا زمان معرفی سری گلکسی S22 زمان زیادی باقی مانده، تاکنون اخبار بسیاری در مورد مشخصات کلیدی این سری به صورت غیررسمی منتشر شده‌اند. حالا در جدیدترین گزارش، شاهد افشای رنگ این پرچمدارها هستیم.

وب‌سایت «GalaxyClub» با انتشار گزارشی می‌گوید گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس حداقل در چهار ترکیب رنگ مشکی، سبز، طلایی صورتی (رزگلد) و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گلکسی S22 اولترا نیز احتمالا حداقل در سه ترکیب رنگ مشکی، قرمز و سفید روانه بازار می‌‌شود. با این وجود به نظر نمی‌رسد سری جدید تنها در این ترکیب رنگ در دسترس کاربران قرار بگیرد و احتمالا کره‌ای‌ها سه مدل گوشی گلکسی S22 را با رنگ‌های دیگری نیز به بازار عرضه خواهند کرد که احتمالا برخی از این رنگ‌های جدید و متفاوت به صورت انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ به فروش خواهند رسید.

عرضه گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز یا گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس در ترکیب رنگ سبز می‌تواند گزینه جالبی باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه و البته غیررسمی، احتمالا گلکسی S22 از نمایشگر ۶ اینچی بهره خواهد برد و در واقع به یکی از کوچکترین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس طی چند سال اخیر تبدیل خواهد شد. این در حالی است که گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22‌ اولترا نیز با نمایشگر ۶.۷ و ۶.۸ اینچی از راه می‌رسند.

همه نسخه‌های این سری مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود و دوربین سلفی در روزنه مخصوص دوربین سلفی جای خواهد گرفت. گوشی‌های این سری احتمالا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD از راه می‌رسند. با این وجود انتظار می‌رود برخی نسخه‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه شوند. احتمالا گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نسخه اولترا این سری با دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا