فناوری اطلاعات

رندرهای گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین و جایگاه مخصوص S Pen منتشر شد

چندین ماه تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ از سری گلکسی S فاصله داریم، اما حالا اولین رندرهای گلکسی S22 اولترا از منبعی معتبر منتشر شده‌اند و باید در هفته‌های آینده منتظر انتشار رندرهای بیشتری هم باشیم. در این رندرها با طراحی متفاوت دوربین اصلی روبه‌رو هستیم و البته ظاهرا سامسونگ می‌خواهد در آن از جایگاه مخصوص قلم S Pen هم استفاده کند.

اگرچه این رندرها از سوی حساب توییتری «OnLeakes» منتشر شده‌اند، اما با طراحی نهایی روبه‌رو نیستیم. حتی اگر این رندرها مبتنی بر دستگاه واقعی باشند، احتمال تغییر طراحی نهایی وجود دارد. البته در گذشته یکی دیگر از منابع معتبر حوزه فناوری به نام «Ice Universe» از سبک طراحی جدید گوشی‌‎های سری گلکسی S22 خبر داده بود. البته همین منبع قبلا به جایگاه مخصوص قلم S Pen در گلکسی S22 اولترا اشاره کرده بود.

حالا با توجه به این موارد، شاهد انتشار رندرهای پرچمدار قدرتمند آینده کره‌ای‌ها هستیم که البته طراحی شبیه به گوشی‌های سری گلکسی نوت دارد. بخش بالایی و پایینی دستگاه طراحی تخت دارند و طراحی کلی‌اش استوانه‌ای شکل است که ما را یاد هواوی میت ۳۰ پرو می‌اندازد، با این حال خمیدگی نمایشگرش در حد محصول هواوی نیست.

روی پنل پشتی این دستگاه با طراحی متفاوت دوربین روبه‌رو هستیم، با این حال همچنان از ۴ سنسور بهره می‌برد و احتمالا مشخصات مشابه با گلکسی S21 اولترا دارد. طراحی دوربین اصلی P شکل است، اما طراحی دوربین سلفی تغییری نداشته و همچنان شاهد استفاده از یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر هستیم.

از تمام این موارد که بگذریم، به درگاه مخصوص قلم S Pen می‌رسیم که اخیرا گزارشی به این موضوع اشاره کرده بود. گزارش‌ها از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی S22 اولترا خبر می‌دهند، بنابراین سامسونگ برای اینکه بتواند جایگاه مخصوص قلم S Pen را ایجاد کند، باید چیدمان قطعات داخلی را تغییر دهد.

طبق گزارش اخیر، گلکسی اس ۲۲ اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی مجهز می‌شود که از هردو طرف خمیده است. این نمایشگر از رفرش ریت و رزولوشن بالا بهره می‌برد و ابعاد خود دستگاه برابر ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است، البته اگر برآمدگی دوربین را هم درنظر بگیریم، حداکثر ضخامت این پرچمدار به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد.

امسال سامسونگ از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نکرد، اما پشتیبانی از قلم S Pen را به گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد ۳ آورد تا از وجود جایگزین‌های مناسب برای گلکسی نوت در بازار مطمئن شود. با این حال، کاربران همچنان می‌خواهند کره‌ای‌ها از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی کنند، البته شاید افزودن درگاه قلم S Pen به گلکسی S22 اولترا کاربران را راضی کند.

چندین ماه تا معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 فاصله داریم و در این مدت باید منتظر انتشار گزارش‌ها، شایعات و رندرهای جدیدتر و دقیق‌تری از آن‌ها باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا