استانها

دومین رویداد «استان‌آپ» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در استان قزوین به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران در قالب رویداد «استان‌آپ» منتشر شد.

رویداد استان‌آپ شامل دو رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» است که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور رساندن ایده‌های فناورانه به سرمایه دنبال شده و قرار است در ۳۱ استان کشور برگزار شود.

در دوشنبه های استارتاپی، صندوق نوآوری با مدل «هم‌سرمایه‌گذاری» با معرفی طرح‌های استارت‌آپی موفق در کنار صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران است. در این مدل صندوق در سود و زیان طرح‌های فناورانه شریک خواهد شد.

در رویدادهای پیوند هدف شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و تامین بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا را به طور بلاعوض توسط صندوق نوآوری و شکوفایی است.

به همین منظور صندوق نوآوری قصد دارد دومین رویداد «استان‌آپ» را این بار در استان قزوین با هدف بسترسازی جهت ایجاد کسب و کارهای فناورانه، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، بهم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران و برگزاری پنل گفتگو و برنامه انتقال تجربه برگزار کند.

پیشتر اولین رویداد «استان‌آپ» در کرمان برگزار و طی آن ۱۳ استارت‌آپ به بیان ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیازهای سرمایه‌گذاری خود پرداختند که در پایان رویداد ۶ تیم موفق به جذب سرمایه شدند.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان جهت حضور در استان‌آپ قزوین می‌توانند تا تاریخ ۲۱ مهر۱۴۰۰ برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به صفحه بازار استارتاپی پایگاه اطلاع رسانی صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرسwww.inif.ir مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۰۸۸۶۰۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا