ورزش

خرید جدید استقلال ۲ ماه دیگر استارت می زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل جلالی یکی از خریدهای تابستانی استقلال است که پس از کش و قوس فراوان و مذاکرات طولانی با باشگاه سایپا، به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. بازیکنی که پس از جدایی محمد نادری و هروویه میلیچ، امید زیادی می رفت که با پر کردن جای خالی این دو بازیکن، در سمت چپ خط دفاعی عصای دست مجیدی باشد.

با این وجود، پس از آغاز تمرینات استقلال مشخص شد که این بازیکن از قبل دچار مصدومیت شده و قادر به همراهی آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا نیست. خبری که باعث شد تا به هواداران این تیم شوک بزرگی وارد کند چرا که استقلالی ها روی درخشش این بازیکن جوان در دیدار برابر الهلال حساب ویژه ای باز کرده بودند.

پزشک سایپا نیز در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد و اعلام کرد که جلالی در زمان حضور در این تیم آسیب دیده و به دلیل مصدومیت نتوانسته در ۴ بازی پایانی این تیم در فصل گذشته، خودروسازان را همراهی کند.

به هر شکل با وجود اینکه نام این بازیکن در لیست آسیایی استقلال رد شده است، اما قادر نخواهد بود که تیمش را در بازی با الهلال همراهی کند و به همین دلیل او روز گذشته در سفر به امارات، آبی ها را همراهی کند.

ابوالفضل جلالی روز گذشته و پس از عزیمت کاروان استقلال به دبی، تحت عمل جراحی قرار گرفت و از یک ماه دیگر که دوران نقاهت را پشت سر بگذارد، می تواند رفته رفته به تمرینات تیمش اضافه شود. بدین ترتیب خرید جدید آبی ها به ۲ ماه زمان برای ریکاوری و آغاز تمرینات نیاز دارد تا بتواند برای استقلال در لیگ برتر به میدان برود.

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا