استانها

حضور مجتمع هپی مارت منطقه آزاد انزلی در سومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید و خرده فروشی ایران

به گزارش خبرآنلاین از انزلی، مجتمع تجاری-گردشگری هپی مارت این منطقه در سومین نمایشگاه بین المللی (Iran Retail Show ۲۰۲۱) حضور پیدا می کند.

این نمایشگاه که در روزهای جمعه نهم لغایت دوشنبه ۱۲ مهر ماه سال جاری در سالن های ۷ تا ۹ مرکز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود مختص مراکز خرید،مجتمع های تجاری،خرده فروشی ها و صنایع وابسته است که در آن رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی کشور و سطح بین المللی عرضه می شود.

مجموعه هپی مارت که توسط سرمایه گذار برند سرزمین شاد منطقه آزاد انزلی،تولید و صادر کننده نمونه پوشاک و کارآفرین برتر ایران مراحل پایانی خود را طی می کند، در این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۹۰ متر مربع علاوه بر معرفی توانمندی های خود ظرفیت ها و مزیت های سرمایه گذاری در نخستین منطقه آزاد شمال کشور را نیز ارائه می کند.

توسعه شبکه فروشگاه های زنجیره ای، تربیت نیروی انسانی در حوزه های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده فروشی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده و در عین حال برگزاری جلسات تخصصی و کارگاه های آموزشی از بخش های جنبی این نمایشگاه می باشد.

گفتنی است مجتمع تجاری-گردشگری "هپی مارت"، یک پروژه چند وجهی در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، در پنج طبقه و با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع است که دارای دو بخش عمده فضای فروشگاهی با زیربنای ۴۲۰۰ مترمربع و ۱۰۰۰ متر مربع سرای عرضه غذای ایرانی و بین المللی به عنوان بزرگترین بام رستوران استان گیلان است که فوت کورت و روف گاردن مجموعه با دید ۳۶۰ درجه‌ای جاذبه جدید گردشگری منطقه آزاد انزلی محسوب می شود. هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۹۰ درصد، یکی از طبقات این مجموعه در حال بهره برداری است و طبقات دیگر مراحل نصب دکوراسیون داخلی خود را طی می کند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا