ورزش

جلسه پیروانی و وزیر ورزش ۲ ساعت به طول انجامید!/ دلایل این جلسه

خبرورزشی –

امروز پنج شنبه پس از پایان تمرین پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر این تیم به دعوت حمید سجادی راهی وزارت ورزش شد و جلسه ای برگزار کرد که ۲ ساعت به طول انجامید.

هر چند از محتوای این جلسه چیزی به بیرون درز نکرد اما به نظر می رسد این نشست به خاطر پرسپولیس و شرایط این تیم آن هم در آستانه دیدارحساس با استقلال تاجیکستان باشد.

پس از استعفای جعفر سمیعی از پرسپولیس مربیان و بازیکنان این تیم همچون هواداران نگران شرایط موجود هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در زمانی که مدیریت این باشگاه را به عهده داشته در بسیاری از مسائل به تنهایی مشکلات را حل کرده و رابطه صمیمانه ای با وزارت ورزش نداشته است.

سمیعی اعتقاد دارد که مشکلات پرسپولیس به حدی زیاد است که نه کاری از او و نه هیئت مدیره بر می آید.

پرسپولیس جدا از بدهی ۸۰۰ هزار دلاری به کالدرون هنوز ۲۰ تا ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان خود به علاوه آپشن های آن ها را که رقم قابل توجهی است را پرداخت نکرده است.

این درحالی است که سمیعی فصل گذشته برای پرداخت پول برانکو و مهاجم کروات سابق این تیم بیش از ۸۰ میلیارد تومان قرض کرده که باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت آن است.

در چنین شرایطی سمیعی رفتن را به ماندن ترجیح داده و مجید صدری با نظر موافق وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست موقت عهده دار مسئولیت این باشگاه شده است.

برهمین اساس به نظر می رسد حمید سجادی از افشین پیروانی دوست قدیمی خود دعوت کرده باشد تا در خصوص وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس و اداره آن نقطه نظرات او را هم جویا شود.

گفته می شود حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان مشغول بررسی شرایط و انتخاب هیئت مدیره جدید برای باشگاه پرسپولیس است تا پس از دیدار این تیم برابر استقلال تاجیکستان افراد مورد نظر خودش را معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا