ورزش

تعجب آمریکایی‌ها از تغییرات در تیم ملی کشتی ایران/ جشن تولد یزدانی در حضور کانادایی‌ها و ژاپنی‌ها

بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و سرپرستی حمید بنی تمیم، نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی حکم مربیگری تیم‌های ملی آزاد و فرنگی را برای غلامرضا محمدی و محمد بنا صادر کرد و تیم‌های کشورمان با هدایت این دو مربی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ نور سلطان و سپس المپیک ۲۰۲۰ توکیو که یک سال با تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شد، شرکت کردند.

در پایان المپیک توکیو، در حالیکه تیم آزاد به دو مدال نقره و برنز حسن یزدانی و امیرحسین زارع بسنده کرد و تیم ملی فرنگی نیز با رضا گرایی و هادی ساروی به دو مدال طلا و برنز رسید، کادر فنی تیم ملی فرنگی با تغییرات جزئی قرارداد جدید را با فدراسیون به امضا رساند اما در تیم آزاد پژمان درستکار جای غلامرضا محمدی را گرفت و کادر فنی تیم ملی به کل تغییر کرد.

امروز تیم ملی آزاد کشورمان درحالی اولین تمرین خود را در اسلو پشت سر گذاشت که تیم‌های ملی آمریکا، ژاپن و کانادا نیز در سالن مشغول تمرین بودند. آمریکایی‌ها بعد از آنکه متوجه تغییرات در راس تیم ملی ایران شدند، بین‌شان همهمه افتاد و مشخصا از تغییر سرمربی تیم ملی ایران بی‌خبر بودند.

جردن باروفس، دیوید تیلور، جیدن کاکس، کایل اسنایدر و… از جمله کشتی‌گیران آمریکایی بودند که در تمرین امروز حضور داشتند و دقایقی بعد از حضور تیم کشورمان در سالن تمرین، محل را ترک کردند.

همچنین امروز جشن تولد امیرمحمد یزدانی ملی‌پوش وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان نیز در محل تمرین برگزار شد، در حالیکه ژاپنی‌ها و کانادایی‌ها هم در سالن مشغول تمرین بودند.

مسابقات کشتی آزاد جهانی ۲۰۲۱ نروژ از روز شنبه در اسلو آغاز خواهد شد.

۲۵۷ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا