استانها

برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن در یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ با حضور مسئولین سازمان آتش نشانی یزد و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جلسه ای با موضوع برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن برگزار شد.

سید محمد میرجلیلی در این خصوص گفت: اقدامات پیشگیرانه و آموزش های ایمنی به شهروندان با هدف مقابله با سوانح، گام موثری در جهت کاهش خطرات بشمار می رود و طی چند سال اخیر توجه سازمان آتش‌نشانی به ایمنی شهر و شهروندان با توجه به طرح های ارائه شده افزایش یافته و با انجام اقداماتی در این خصوص، به یکی از راهبردهای مهم این سازمان تبدیل شده است.

وی افزود: بعد از برگزاری موفق اولین جشنواره شهر ایمن در سال۱۳۹۹ با محور های ایمنی ادارات، مدارس، کارخانه ها، هتل ها، مجتمع های مسکونی و … و کاهش حوادث، این سازمان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، نسبت به برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن با مشارکت شهروندان اقدام می کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد یکی از اهداف سازمان از برگزاری این جشنواره را جذب آتش نشان داوطلب عنوان کرد و افزود: با بازدیدهای پیشگیرانه از محلات، مدارس، مساجد و برگزاری آموزش های ایمنی به شهروندان در فضای باز و به صورت وبینار در راستای کاهش حوادث و رسیدن به شهر ایمن تلاش خواهیم کرد.

همچنین در این جلسه در خصوص تهیه کلیپ و اینفوگرافی برای تشریح سامانه sos برای شهروندان محترم هماهنگی های لازم صورت گرفت.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا