استانها

افتتاح ۱۵ طرح برق رسانی روستایی استان سمنان در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان با عنوان این خبر بیان کرد: دو طرح بهینه سازی دوهزار و ۹۶ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای دهملا و توسعه یک هزار و ۲۳۰ متر شبکه فشار ضعیف روستای طرود شهرستان شاهرود با مبلغ پنج میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال افتتاح شدند.

رضا علی اصغری با اشاره به این که سه طرح احداث پست هوایی روستای وامرزان ، اصلاح شبکه روستاهای حسن آباد و آهوانو و جابه جایی شبکه و پست عمومی روستای علی آباد شهرستان دامغان با اعتبار چهار میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال بهره برداری گردیدند گفت: دو طرح برق رسانی به روستای گداربن و بهسازی شبکه روستاهای چاشم، فینسک و رسم رودبار شهرستان مهدیشهر با مبلغ هفت میلیارد و ۴۰۳ میلیون ریال به عنوان طرح های افتتاحی به شمار می روند.

وی افزود: سه طرح توسعه شبکه فشار ضعیف هوایی شهرک سلیمان روستای حق الخواجه، اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ری آباد با تبدیل پنج هزار و ۶۷۵ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و بهینه سازی شبکه فشار متوسط هوایی اراضی هونستان و آب مرجان شهرستان میامی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال از جمله طرح های افتتاح شده در هفته دولت محسوب می شوند.

وی با بیان این که طرح جابه جایی پایه و اصلاح شبکه روستای بیابانک شهرستان سرخه با مبلغ دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به اجرا درآمده یادآور شد: دو طرح بهسازی شبکه روستاهای داور آباد و فروان شهرستان آرادان نیز با اعتبار شش میلیارد و ۲۹ میلیون ریال اجرایی و بهره برداری شده است.

علی اصغری تصریح کرد: دو طرح بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط روستاهای علی آباد ، قاسم آباد و شهرک جیلان و ورودی نکارمن و امیریه بخش بسطام با مبلغ پنج میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال ، عملیاتی و افتتاح شد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا