استقلال مدیرعاملی دارد که مرد مدیریت بحران است!/ من از مددی تشکر میکنم/ شاید به پاشازاده نیاز نداشتند

بازیکن اسبق استقلال به مدیریت جدید این تیم امیدوار است و از هواداران خواست برای تیم انرژی مثبت بفرستند.

بازیکن اسبق استقلال به مدیریت جدید این تیم امیدوار است و از هواداران خواست برای تیم انرژی مثبت بفرستند.

