استانها

ارتقای جایگاه هیات کشتی لرستان در ارزیابی عملکرد سالانه فدراسیون

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرید بهرامی گفت: علی رغم اینکه کرونا مشکلاتی برای همه‌ی بخش‌ها و به ویژه ورزش ایجاد کرده اما هیئت کشتی لرستان غافل نمانده است.

وی افزود: ما فعالیت‌های زیادی را در این مدت انجام داده‌ایم و علاوه بر تجهیز امکانات بیشتر شهرستان‌ها، فعالیت‌های ورزشی را نیز کج‌دار و مریز انجام داده‌ایم.

بهرامی با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا، گاهی مانع ما شده و این در حالی است که در بیشتر استان‌ها هرگز کشتی تعطیل نشده است تصریح کرد: با این حال، این هیات در نیمه دوم سال گذشته و ۶ ماهه‌ی امسال عملکرد خیلی خوبی داشته است.

وی اعزام مرتضی قیاسی به المپیک توکیو، اعزام دو آزادکار نوجوان لرستانی به رقابت‌های جهانی و شانس حضور علیرضا سرلک در رقابت های جهانی نروژ را بسترساز پیشرفت هرچه ‌بیشتر کشتی استان عنوان و ابراز خوشحالی کرد که کشتی لرستان بار دیگر روی ریل افتاده است.

رییس هیات کشتی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد فدراسیون کشتی از هیئت‌های استانی در سال گذشته، لرستان با ۴۴۳ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

بهرامی با یادآوری اینکه جایگاه قبلی این هیات در سال ۹۸ دهم بود، تاکید کرد: هر چند کار سختی در پیش داریم اما ما به دنبال ارتقای جایگاه ششم هستیم و با برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش می‌کنیم

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا