استانها

۱۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید حسین درویشی اظهار داشت: این آمورشگاه‌ها در شهرهای نکا، بهشهر، امیرکلا، قائم‌شهر، بابل، بابلسر و تنکابن افتتاح شدند.
وی افزود: نگرش رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای دارای وزن بالایی است و آموزشگاه¬های آزاد را شرکای آموزش فنی و حرفه ای می دانند که با همراهی و مشارکت آن ها می توان، وزن اجتماعی مهارت را ارتقا و آموزش های فنی و حرفه ای را در جامعه فراگیر کرده است.
درویشی ادامه داد: انتظار است تا آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای به فضایی پرنور و پویا تبدیل شوند تا بتوان وزن مهارت را در جامعه بالا برد لذا لازم است افراد توانمند که نگاه توسعه ای به بخش غیر دولتی آموزش فنی و حرفه ای دارند برای همراهی و مشارکت حضور یابند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیان کرد: نگاه به مهارت، نگاهی توسعه ای با بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل لایزال آموزشگاه‌های آزاد و تشکل‌های صنفی است.
وی یادآور شد: کانون انجمن صنفی آموزشگاه آزاد در استان می تواند از ظرفیت‌های کانون‌ها و انجمن‌های صنفی شهرستان‌ها در جهت ارتقای فرهنگ مهارت آموزی بهره گیرند تا با تعامل و مشارکت پیوسته و پویا، افق روشنی برای خانواده مهارت آموزی کشور رقم زد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا