بین الملل

وزیر دفاع روسیه: پیشرفته‌ترین ارتش جهان را داریم/ نیروهای مسلح ما بر کشورهای دیگر برتری دارد

شایگو روز جمعه گفت که تغییر و تحول اساسی نیروهای مسلح روسیه کامل و ارتش مدرن، متحرک، جمع و جور و کارآمد شده است.

وی با بیان اینکه نوع جدیدی از نیروهای مسلح و نیروهای هوافضای راهبردی در ارتش تشکیل شده است، تصریح کرد: فرماندهی مشترک استراتژیک ناوگان شمالی، نیروهای عملیات ویژه، پلیس نظامی، واحدهای نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین از جمله پیشرفت های جدید در ارتش این کشور هستند.

به گزارش تاس وزیر دفاع روسیه افزود: سهم جدیدترین تسلیحات و تجهیزات پیشرفته در نیروها به ۷۰.۱ درصد و در نیروهای هسته ای استراتژیک به ۸۶ درصد می رسد.

در پایتخت های اروپایی مراکز تبلیغی ضد روسی تشکیل شده است

شایگو وزیر دفاع روسیه همچنین گفت: که در پایتخت کشورهای اروپایی لهستان، لتونی و استونی مراکز تبلیغات ضدروسی دایر شده است.
به گزارش ریانووستی، وی افزود: در ورشو، تالین و ریگا (پایتخت های لهستان، استونی و لتونی) مراکز تبلیغات ضدروسی فعالیت می کنند که در آن دهها کارشناس آموزش می بینند.

به گفته وزیر دفاع روسیه، اطلاعات امروز به عنوان سلاح بکار گرفته می شود و در پایتخت های این سه کشور، مراکز استراتژی تبلیغات دایر شده است که به انتشار اطلاعات برای مقابله با روسیه می پردازند.
وی تصریح کرد که این مراکز به شایعه پراکنی می پردازند و اقدامات آنها علیه روسیه تمرکز یافته است.

وزیر دفاع روسیه گفت: حتی یک مرکز در روسیه نمی توانید پیدا کنید که کارشناسان آن به حمله اطلاعاتی بپردازند. ما این گونه کارشناسان آموزش نمی دهیم. اما در اروپا چندین مرکز از این دست وجود دارد.

شایگو گفت: این گونه مراکز غربی بر عرصه اطلاع رسانی در شبکه اینترنتی نظارت دارند و افرادی را که علیه دیگران مطلب می نویسند برای تبلیغات علیه روسیه به خدمت می گیرند.

مقامهای روسی بارها از اقدامات علیه این کشور ازجمله تبلیغات ضدروسی و شایعه پراکنی در مورد این کشور انتقاد کرده اند.

۳۱۱۳۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا