ورزش

واکنش رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به خرید مهاجم خارجی/ هرچه گل‌محمدی بگوید

خبرورزشی –

سید مجید صدری پس از پایان جلسه امروز با یحیی گل محمدی اظهار داشت: درباره هماهنگی‌های سفر تیم به تاجیکستان در این جلسه صحبت کردیم.

وی درباره اینکه فدراسیون تاجیکستان و باشگاه استقلال تاکنون مجوز بازدید ورزشگاه و زمین تمرین را به محمد عسگری، نماینده پرسپولیس نداده اند و همکاری‌های لازم در این زمینه انجام نشده است، گفت: من در جریان این موضوع نیستم!

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درخصوص درخواست یحیی گل محمدی از فدراسیون فوتبال مبنی بر همکاری با این باشگاه برای جذب یک بازیکن خارجی، توضیح داد: هر چیزی گل محمدی بگوید را دنبال می‌کنیم. ما هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

صدری درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس برای سفر به تاجیکستان عنوان کرد: کار اجرایی را دوستان انجام می‌دهند و سایر کارها را هم ما دنبال می‌کنیم. امروز هم جلسه هماهنگی برای این سفر انجام شد.

وی درباره وضعیت مزایده کارگزار باشگاه پرسپولیس، پاسخ داد: کارهای مزایده هم در حال انجام است. اگر با روابط عمومی باشگاه صحبت کنید، همه این مسائل را توضیح می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درخصوص رقم ایده آل این باشگاه برای مزایده کارگزار گفت: رقم مزایده طبق ایده آل ما نیست. بلکه رقم کارشناسی تعیین می‌شود و پس از شروع مزایده در خدمت شرکت‌های خواهان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا