استانها

هفته دولت، بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در سفر به آبیک به مناسبت هفته دولت در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد امینی امام‌ جمعه این شهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا بودند.

او اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی کرده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه های مختلف را فراهم آورند.

جمالی پور تصریح کرد: با توجه به هفته دولت و یادبود شهید رجایی و باهنر، دولت‌مردان می‌توانند این شهدا را الگوی زندگی و کاری خود قرار دهند.

او تاکید کرد: هفته دولت، نماد همدلی، اتحاد و وفاق ملت و دولت برای سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است و همه ما در هرکجا که مسوولیتی داریم باید بدانیم سرباز نظام و ولایت و خدمتگزار مردم هستیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه همدلی مسوولان رمز موفقیت و خدمت به مردم است، تصریح کرد: ساختن کشور در سایه همدلی آحاد مردم شکل می گیرد و دولت هایی موفق هستند که از ظرفیت همه مردم بهره گیرند.

او با تاکید بر اینکه در خدمت رسانی به مردم با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی خدشه ای وارد نشده است، افزود: دشمنان همه ظرفیت ها را بسیج کردند تا با ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام، شرایط را برای مردم سخت کنند اما توطئه های آنها با شکست مواجه شد.

جمالی پور با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین و مهمترین وظیفه همه ما مسوولان است، اضافه کرد: تا آخرین روز مسوولیت با انگیزه و اراده، آماده خدمت رسانی به مردم خواهیم بود و هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه هرگز اختلاف سلیقه سیاسی مانعی در خدمات رسانی به مردم نشده است، یادآور شد: همه در کنار دولت جدید در هر مسوولیت و مقامی که باشیم دولت را یاری خواهیم کرد و لازم است همه دلسوزان نظام در این شرایط سخت، ظرفیت و توان خود را در اختیار دولت قرار دهند.

او یادآور شد: طرح آبرسانی از سد طالقان به آبیک، یکی از طرح ها و برنامه های ملی است که با تغییر دولت ها متوقف نخواهد شد و به مردم آبیک قول می دهیم به زودی این طرح افتتاح شود.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا