فناوری اطلاعات

نظرسنجی اپل درباره رضایت از ابعاد آیپد مینی: نمایشگر بزرگتر برای نسل بعدی؟

اپل در نظرسنجی اخیر خود از کاربران آیپد مینی در چین خواسته نظر خود را در مورد ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ مطرح کرده و به برخی سوالات دیگر که به بهبود تولید محصولات و لوازم جانبی این شرکت کمک می‌کنند، پاسخ دهند. پرسش چنین سوالاتی پیش از معرفی آیپد مینی ۶ می‌تواند اشاره غیرمستقیمی به افزایش ابعاد نمایشگر این تبلت اپل باشد.

در این نظرسنجی کاربران سه گزینه انتخابی در اختیار داشتند تا از بین آنها یکی را انتخاب کنند. از آنها خواسته شده بود بگویند آیا ابعاد نمایشگر آیپد مینی ۴ خیلی کوچک، مناسب یا خیلی بزرگ است و نظر خود را با این شرکت در میان بگذارند.

اپل در این نظرسنجی تصمیم گرفته در مورد آیپد مینی ۴ سوال کند تا بتواند نسل ششم آیپد مینی را که احتمالا پاییز امسال از راه می‌رسد، با بهترین ابعاد و طراحی در دسترس کاربران قرار دهد. با توجه به این نظرسنجی به نظر می‌رسد اپل هنوز در طراحی آیپد مینی به جمع‌بندی نهایی نرسیده و به دنبال اطلاعات بیشتری برای توسعه دستگاهی با طراحی مورد تایید تعداد بیشتری از کاربران است.

آیپد مینی

البته در این نظرسنجی، سوالات دیگری در مورد عادت‌های معمول کاربران برای استفاده از آیپد نیز مطرح شده است. از آنها خواسته شده بگویند بیشتر دستگاه را به صورت عمودی استفاده می‌کنند یا افقی. همچنین یکی دیگر از مواردی که مورد توجه اپل در نظرسنجی قرار دارد، لوازم جانبی مورد استفاده کاربران آیپد مینی است.

اپل از آنها پرسیده از کدام لوازم جانبی شامل کیبورد، هدفون، اسپیکر، کاور یا موارد دیگر استفاده می‌کنند. یکی دیگر از سوالات این نظرسنجی آن است که کاربران علاوه بر آیپد مینی از کدام یک از دستگاه‌های دیگر اپل نیز استفاده می‌کنند و از آنها خواسته اگر در کنار محصولات اپل از دستگاه‌های سایر برند‌ها مانند سامسونگ نیز استفاده می‌کنند، آن را مشخص کنند.

معمولا اطلاعات چنین نظرسنجی‌هایی به صورت عمومی منتشر نمی‌شود ولی اکثر شرکت‌ها چنین نظرسنجی‌هایی را در دستور کار خود قرار می‌دهند تا بتوانند محصولاتی مطابق نظر کاربران به بازار عرضه کنند.

بعید به نظر می‌رسد نتایج این نظرسنجی روی تولید محصولات ۲۰۲۱ اپل تاثیری داشته باشد و حتی این احتمال وجود دارد که نتایج نظرسنجی به محصولات اوایل ۲۰۲۲ هم نرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا