فناوری اطلاعات

مشخصات اصلی، قیمت و تاریخ احتمالی معرفی گوگل پیکسل ۵a فاش شد

منابع آگاه بازار می‌گویند گوگل پیکسل ۵a احتمالا پنجشنبه ۴ شهریور ماه با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G، رم ۶ گیگابایتی و قیمت پایه ۴۵۰ دلار معرفی و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد عرضه این گوشی فقط به بازارهای ایالات متحده و ژاپن محدود خواهد شد.

گوگل پیکسل 5a

انتظار می‌رود گوشی گوگل پیکسل ۵a از پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G و ۶ گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. همچنین طبق گفته برخی منابع این گوشی از نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز یا حداکثر ۹۰ هرتز بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این گوشی آینده گوگل دارای باتری ۴۶۵۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که البته از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر موارد عنوان شده در گزارش‌ها می‌توان به استاندارد IP67 و جک هدفون اشاره کرد.

در حال حاضر، انتظار نمی‌رود که گوشی پیکسل ۵a در بخش دوربین‌های خود بهبود چشمگیری داشته باشد، زیرا به نظر می‌رسد که قرار است یک بار دیگر شاهد همان دروبین‌های پیکسل ۵ باشیم. با این وجود می‌توان انتظار داشت دستگاه جدید گوگل از سنسور اصلی عریض ۱۲.۲ مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی بهره ببرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی جلوی گوشی نیز احتمالا ثبت تصاویر سلفی را به عهده خواهد داشت.

گوشی گوگل پیکسل ۵a تنها در یک گزینه با رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های پیکسل همچنان از همان زبان طراحی سابق گوگل پشتیبانی می‌کند. با این وجود تصاویری که به تازگی از گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو منتشر شده بود، نوید گوشی‌های جدید با طراح تازه‌ای را می‌دهد. این گوشی‌ها احتمالا در پاییز امسال معرفی خواهند شد و طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می‌رسد با گوشی‌های پرچمدار بسیار خوب و مناسبی روبرو خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا