جامعه

مرکز واکسیناسیون کرونا «شهدای رهنان» افتتاح شد/مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند!

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، عباس رضایی، اظهار کرد: از روز نخست شیوع کرونا تمام دستگاه با همدلی و هماهنگی سعی بر این داشتند تا بتوانیم از این بحران هم عبور کنیم؛ بحرانی که با توجه به تحریم های اقتصادی مسائل عدیده ای به همراه داشت.

وی افزود: از روز نخست در جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا،فرمانده سپاه صاحب الزمان برای عبور از بحران کرونا با جمله «ما آماده ایم» قوت قلب می بخشید و در همه زمینه ها برادران سپاه و بسیج به یاری مردم شتافتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در یک سال و نیم اخیر فعالان جبهه سلامت هم زحمات زیادی کشیدند که تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان صدوقی فراموش نشدنی است.

وی اضافه کرد: در جلسه اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت نگران کننده استان اصفهان بررسی شد و باز هم سپاه و بسیج برای کنترل وضعیت موجود کرونا پیش قدم شده اند و یاری رسانی می کنند که می توان به توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون اشاره کرد.

رضایی ادامه داد: برای کنترل و مهار ویروس کرونا چاره ای جز تسریع روند واکسیناسیون نیست. این در حالی است که برای تامین واکسن کرونا کارشکنی ها و بدعهدی های فراوانی شد و همین به فرصتی بدل گشت تا متخصصان در اقصی نقاط کشور برای تولید واکسن داخلی اقدام کنند که نمونه آن واکسن کوبرکت است که توسط رهبر معظم انقلاب مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: توسعه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، به همت سپاه و بسیج می تواند روند واکسینه شدن شهروندان در برابر ویروس کرونا را شتاب بخشد چراکه هر فردی که از مرگ نجات یابد، «حسنه» است.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا