ورزش

فرهاد مجیدی تهدید کرد؛ فرزاد نباشد من هم نیستم!

خبرورزشی –

استقلال ساعات بسیار خبرسازی را طی روز جاری سپری کرد که به نظر می‌رسد تبعات آن در روزهای آینده نیز دامن‌گیر آبی‌پوشان پایتخت خواهد بود.

بحث سرپرستی جواد زرینچه و تودیع نصرالله عبداللهی بسیار حاشیه ساز و جنجالی شد. در حالی که حکم سرپرستی جواد زرینچه را طی مراسمی در باشگاه استقلال به او تحویل دادند اما این پیشکسوت استقلال ساعاتی بعد در گفت‌وگو با خبرورزشی اعلام کرد که این حکم را در باشگاه جا گذاشته است و در این مقطع زمانی نمی‌تواند کمکی به استقلال بکند.

شنیده شده است به موازات مذاکره مدیران استقلال با زرینچه برای سرپرستی، برخی از مسئولان باشگاه استقلال تأکید کردند با توجه به اینکه سرپرست جدید جوان‌تر از نصرالله عبداللهی است و می‌تواند تمام امور را حل و فصل کند دیگر نیازی به فرزاد مجیدی تحت عنوان کمک سرپرست نیست و می‌توان به حضور رسمی برادر سرمربی استقلال در جمع آبی‌پوشان خاتمه داد.

این تصمیم مسئولان باشگاه استقلال به گوش فرهاد مجیدی می‌رسد که با ناراحتی و عصبانیت او همراه می‌شود. فرهاد مجیدی مشکلی با آمدن جواد زرینچه نداشته ولی تأکید داشته است جایگاه فرزاد باید حفظ شود و دلیلی برای کنار گذاشتن او وجود ندارد. حتی تاکید کرده است اگر برادرش را کنار بگذارند خود او هم دیگر در استقلال نمی‌ماند.

ظاهراً مجیدی کوچک همچنان در استقلال صاحب سمت است و باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا