استانها

ظرفیت های ایجاد شده جدید برای مقابله با کرونا در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان تکمیل شد

شکراله سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به تجهیز ورزشگاهها و مصلای نماز جمعه برای بستری بیماران جدید، اظهار کرد: اگر مردم به محدودیت‌ها و هشدارها توجه نکنند، فاجعه ملی اتفاق می افتد.

وی با هشدار نسبت به روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس دلتا و ثبت رکورد بستری روزانه در بیمارستانهای جنوب غرب خوزستان؛ از عدم رعایت محدودیت ها به طور جدی انتقاد کرد و افزود: اگر اعلام تعطیلات سراسری تنها جنبه تفریح برای مردم و مسئولان داشته باشد، تلاش ما به جایی نمی رسد و ایجاد محدودیت ها، نه تنها کارساز نیست بلکه موجب گسترش بیش از پیش بیماری در منطقه و کشور می شود.

وی تصریح کرد: شمار جان باختگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است و اگر مردم به هشدارها و محدودیت ها توجه نکنند، فاجعه ملی رخ می دهد و هر روز بایستی شاهد مرگ عزیزانمان باشیم.

به گفته ی رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ تنها راه برون رفت از بحران فعلی رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است.

سلمان زاده؛ یادآور شد: کادر بهداشت و درمان بسیار خسته شده اند و تعداد زیادی از آنها نیز درگیر بیماری اند لذا با کمبود شدید نیروی انسانی مواجهیم و دست یاری به سوی نیروهای داوطلب در حوزه بهداشت و درمان دراز می کنیم تا به کمک همکاران خود بیایند.

وی گفت: در صورت ادامه این روند به زودی با کمبود دارو و امکانات مواجه خواهیم شد پس همه با هم کمک کنیم تا علاوه بر خستگی کادر بهداشت و درمان، شرمنده مردم نباشیم.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا