ورزش

طلبکاران عصبانی پولشان را می‌خواهند/ بازیکنانی که به استقلال تخفیف ندادند

خبرورزشی –

استقلال در فصل نقل و انتقالات دچار یک شوک بزرگ شده و برخی بازیکنان که اتفاقاً در چارچوب تاکتیکی فرهاد مجیدی هم نقش مؤثری ایفا می‌کردند، به دلایل مختلف حاضر به تمدید قرارداد نشده و از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شدند.

بازیکنانی مانند محمد نادری و مسعود ریگی که رفتن آنها باعث ناراحتی و شوکه شدن هواداران این تیم در آستانه جدال با الهلال عربستان و آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شده است ولی ظاهراً داستان به همین جا ختم نمی‌شود و اتفاقات دیگری نیز در شرف وقوع است.

بازیکنان جدا شده از استقلال هر کدام مبالغ قابل ملاحظه‌ای را بابت فصل قبل از این باشگاه طلبکار هستند و برخی از آنها بابت بدحسابی باشگاه به‌معنای واقعی کلمه عصبانی شده‌اند. این نفرات به خاطر مطالبات خود تاکنون هیچ تخفیفی به استقلال نداده و تأکید دارند که همه پولشان را تمام و کمال می‌خواهند. دردسری بزرگ برای باشگاه که اگر ظرف یکی دو ماه آینده حل و فصل نشود، دوباره کار می‌تواند به کمیته انضباطی یا تعیین وضعیت کشیده شود.

البته به نفرات داخلی باید شیخ دیاباته و میلیچ را هم اضافه کرد که اگر با آنها تسویه حساب نشود، مستقیم به فیفا شکایت خواهد کرد و کابوس بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دوباره خواب استقلالی‌ها آشفته می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا