فناوری اطلاعات

شیائومی احتمالا هفته آینده از گوشی می میکس ۴ رونمایی می‌کند

شیائومی احتمالا در تاریخ ۱۹ مرداد از تبلت جدید می پد ۵ و گوشی هوشمند می میکس ۴ رونمایی خواهد کرد. مدیرعامل شیائومی در جریان رویداد آنلاین اخیری که برای طرفدارانش در چین برگزار شد، به تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی‌های هوشمند و تبلت جدید این شرکت اشاره کرد.

«لی جون» در رویداد آنلاین اخیر خود ضمن اشاره به آخرین دستاوردهای شرکت در حوزه موبایل و تبلت، به این نکته اشاره کرد که احتمالا دستگاه‎‌های جدید شامل موبایل و تبلت تا اواخر ماه آگوست (اواسط شهریور ماه) به بازار عرضه می‌شوند. البته مدیرعامل این شرکت به صورت مستقیم نام مدل‌هایی که قرار است تا آن تاریخ رونمایی شوند را ذکر نکرد. حتی جزئیات خاصی را نیز در مورد مشخصات محصولات جدید شرکت با طرفدارانش در میان نگذاشت.

شیائومی در تاریخ ۱۹ مرداد کنفرانس سالانه‌اش را برگزار می‌کند که بر اساس یک پوستر منتشر شده، لی جون در این مراسم از ۱۰ انتخاب سختش در سال‌های اخیر پرده برمی‌دارد.

اما این تنها اتفاق این مراسم نخواهد بود و انتظار می‌رود با جدیدترین دستاوردهای شیائومی هم روبه‌رو شویم. طبق اخبار، در مراسم هفته آینده گوشی هوشمند شیائومی می میکس ۴ و تبلت می پد ۵ رونمایی خواهند شد.

شیائومی چند وقت پیش اعلام کرد که برخلاف شایعات، گوشی هوشمند آینده‌‌اش را به رابط کاربری MIUI 12.5 و نه MIUI 13 مجهز می‌کند. اگرچه شاید هفته آینده می میکس ۴ معرفی شود، اما احتمالا باید مدت زمان بیشتری برای عرضه‌اش به بازار منتظر بمانیم.

احتمالا می میکس ۴ اواخر ماه آگوست (‌دهه اول شهریور ماه) به بازار عرضه خواهد شد. البته باید بگوییم که هنوز تاریخ رسمی معرفی و عرضه این گوشی هوشمند مشخص نشده. انتظار می‌رود این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد. هنوز برای نتیجه‌گیری درباره مشخصات فنی می میکس ۴ زود است و نمی‌توانیم با قطعیت در مورد مشخصات آن صحبت کنیم. البته اگر هفته آینده موعد رونمایی باشد، احتمالا تا آن زمان مشخصات بیشتری درباره‌اش افشا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا