اقتصاد

شرایط قطع برق در تعطیلات پیش‌رو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اعلام این خبر از دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکها خواست تا از خاموش بودن وسایل برقی، سرمایشی و غیرضروری در این چند روز تعطیل مطمئن شوند.

وی در عین حال از هموطنانی که در این ایام تعطیلات در منزل می‌مانند نیز درخواست کرد توصیه‌های مدیریت مصرف را جدی گرفته تا این ایام بدون محدودیت سپری شود.

سخنگوی صنعت برق اضافه کرد: روز گذشته مصرف برق حدود ۶۶ هزار مگاوات بود که امروز هزار مگاوات کاهش یافت و در عین حال حدود ۸۰۰ مگاوات از نیروگاههایی که خارج از مدار بودند خوشبختانه به سرعت تعمیر شده و در مدار تولید قرار گرفتند.

6 روز تعطیلی پیش رو قطع برق نداریم

به گفته دکتر رجبی مشهدی، خوشبختانه امروز تعداد حوادث به میزان چشمگیری کاهش یافت و به تبع آن نیز اعمال محدودیتها به حداقل رسید، به طوری که اگر در جایی نیاز به اعمال محدودیت و یا خاموشی پراکنده وجود داشت، از طریق جداول خاموشیهای برنامه‌ریزی شده‌ای بود که پیش از این به اطلاع مردم رسید است.

وی در پایان با بیان این که برای هفته آینده هوای گرم و در نتیجه افزایش مصرف پیش‌بینی شده است، خاطرنشان ساخت: از هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده تا هفته آتی را نیز بدون مشکل سپری کنیم.

۲۲۳۲۲۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا