اقتصاد

روش های یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی با برتر آموز

این چند مورد عمده ترین دلایل موجود هستند و هرکس یکی از دلایل را برای خودش دارد. در این مقاله هدف ما این هست که شما را با تکنیک ها و روش های جدید یادگیری این زبان ها که توسط سایت آموزشی برتر آموز منتشر شده آشنا کنیم.

به طور کلی برای یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی، انجام چه کارهایی نیاز است؟

  • استفاده از پکیچ و دوره های آموزشی سایت برتر آموز در قالب CD یا به صورت آنلاین
  • گوش دادن به رادیوی آنلاین انگلیسی و آلمانی
  • گوش دادن به پادکست های موجود در برنامه های پخش پادکست
  • استفاده از کتاب های دستور زبان و انجام بازی های اینترنتی
  • استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه برای آموزش
  • تماشای برنامه های تلویزیونی آلمانی یا انگلیسی
  • خواندن کتاب های زبان اصلی و روزنامه های انگلیسی و آلمانی
  • غوطه ور شدن در فرهنگ این دو کشور و مطالعۀ فرهنگ و آداب و رسوم آن ها
  • حتی می توانید از یک سری وبسایت ها دوستانی پیدا کنید که آن ها هم به دنبال آموزش زبان آلمانی و زبان انگلیسی هستند و با هم تمرین کنید.

دسترسی به ۹۰ درصد مواردی که گفته شد بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای انجام می شود، اما شما این موضوع را هم در نظر داشته باشید که داشتن یک آموزش خوب یا فردی که شما را تصحیح کند، بسیار عالی است و در کنارش از منابع دیگر هم استفاده کنید تا سریع تر به نتیجه برسید.

سبک یادگیری شما کدام است؟

این را زیاد دیده ام که خیلی از افراد به سراغ معلمان زبان آلمانی و انگلیسی می روند و از ان ها می خواهند که بهترین روش یادگیری و آموزش زبان انگلیسی و آلمانی را برایشان بگویند. اما پیشنهادم این هست که ابتدا به روحیات، نحوه یادگیری و در اصل به خودتان نگاه کنید، ببینید روش مناسب برای شما کدام است؟

سبک یادگیری بصری

اینگونه افراد زمانی مطالب را خوب یاد میگیرند که با تصویر یا ویدیوی نمایشی همراه باشد و پیشنهادم برای این افراد این هست که فیلم های مناسب و در سطح خود یا تصاویری که پایینش کلمات یا جملات هست را، زیاد ببینند.

سبک یادگیری شنیداری

این دسته هم بیشتر با گوش کردن ویس ها یا پادکست های انگلیسی و آلمانی زبان، به یادگیری خود سرعت می بخشند.

سبک یادگیری جنبشی

سبک یادگیری جنبشی اینگونه است که شما با صحبت کردن و تعامل با دیگران بهتر یاد می گیرید، پس شرکت در کلاس های حضوری یا کلاس های آنلاین که بستر خوبی برای صحبت کردن و تعامل هست، مناسب تر می باشد.

این مورد را هم بگویم که اگر شما قبلا یک زبان جدید را به غیر از زبان مادری خود یاد گرفته اید، از تجربه های قبلی خود استفاده کنید و ببینید با چه روشی سریع تر درک می کنید.

روش های یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی با برتر آموز

روش های یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی در سال ۲۰۲۱

حروف الفبای انگلیسی و آلمانی را یاد بگیرید

اولین قدم برای ورود به دنیای یادگیری زبان جدید، آشنا شدن با الفبای آن زبان است و برای تمام اقدامات و استفاده از روش های یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی، باید حروف الفبا را به طور کامل بلد باشیم.

هر روز ۳۰ لغت مهم و کاربردی را حفظ کنید

با این تعداد کلمه، شما در عرض ۱ماه به دانش ابتدایی لغوی که نیاز به سطح ابتدایی تا متوسط هست خواهید رسید. همۀ ما می دانیم برای صحبت کردن یا ساخت هر جمله ای نیاز به استفاده از کلمات داریم و اصلا بدون وجود آن، صحبت کردن امکان پذیر نخواهد بود، پس به یادگیری لغات اهمیت زیادی دهید.

گرامر را اصولی یاد بگیرید

اینکه شما توانایی تشخیص اسم، فعل، مفعول و… را داشته باشید، بیشتر از چیزی که فکر کنید مهم هست، پس هر آموزشی را برای یادگیری گرامر نپذیرید و به دنبال یادگیری اصولی آن با دوره های خیلی کاربردی باشید.

هر متن یا نوشتۀ آلمانی و انگلیسی که می بینید

وقتی شما یک محصولی را می خرید یا بنری را در سایت های آلمانی و انگلیسی زبان می بینید، علاوه بر جذاب بودن این موضوع، می توانید آن را هم بخوانید و معنی آن را پیدا کنید.

برای شروع، روزانه حداقل ۳ الی ۴ ساعت تمرین کنید

درست است که می گویند، کیفیت مهم تر از کمیت است! بله ما این موضوع را کاملا می پذیریم ولی آیا نیم ساعت مطالعه و آموزش زبان، دقیقا به اندازۀ ۴ ساعت مطالعه به ما کمک می کند؟ قطعا نه. پس این دو مورد باید با همدیگر حرکت کنند و رابطۀ مستقیمی با یکدیگر دارند.

از موسیقی های مخصوص زمان یادگیری استفاده کنید

یک سری سایت ها هستند که موسیقی هایی با عنوان موزیک های آموزش زبان گذاشته اند که شما می توانید ان ها را دانلود و سپس متن اهنگ را بنویسید و در مرحلۀ بعد با متنی که خود سایت قرار داده است مقایسه کنید تا اشکالاتتان برطرف شود.

صحبت با دوستان یا خودتان

آخرین روش یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی، قرار دادن خودتان در معرض گفت و گو و تعامل با افرادی هست که بتوانند با شما انگلیسی یا آلمانی صحبت کنند. پس از این مورد غافل نشوید و اگر با چند تا از دوستانتان همزمان در حال یادگیری هستید یا فردی را اطراف خود دارید که می تواند با شما صحبت کند، حتما در هفته زمان هایی را برای این موضوع اختصاص دهید.

تمام سعی خود را بر این گذاشتیم تا به طور کامل تمامی روش های یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی، که کاربردی و جدید هستند را برایتان توضیح دهیم. حتما به موضوع سبک یادگیری خودتان، توجه بیشتری داشته باشید و در ابتدا سبک خود را متوجه شوید، سپس اقدام به استفاده از روش های یادگیری کنید، مطمئن باشید که با کارکردن مستمر و هر روزه نتایج خیلی خوبی را از آموزش های خود خواهید گرفت و می توانید به هدف اصلی خودتان که برای آن اقدام به یادگیری کردید، برسید.

۲۱۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا