استانها

دلایل استارت نخوردن ماشین

قبل از درخواست کمک از دیگران و بردن ماشین به مکانیکی ف موارید وجود دارد که خودتان می توانید آنها را بررسی کنید .

برای شروع ، مطمئن شوید که فرمان ماشین قفل نشده باشد .

مخزن خالی بنزین دلیل ساده دیگری است که باعث می شود ماشین روشن نشود . اگر ماشین شما حتی پس از بررسی فرمان و مطمئن شدن از داشتن سوخت کافی روشن نشود ممکن است که علت ، یکی از موارد زیر باشد .

باتری خراب خودرو : خالی شدن شارژ باتری خودرو رایج ترین دلیل روشن نشدن خودرو است . اگر دستگاه تست باتری دارید ، باتری خودرو خود را بررسی کنید تا متوجه شوید باتری دارای شارژ است یا خیر .

برخی باتری های خودرویی مانند باتری اوربیتال پریمیوم دارای چشمی ای به نام اندیکیتور هستند که رنگ سبز آن نشان دهنده داشتن شارژ کامل باتری است و رنگ سیاه ان نشان دهنده خالی بودن باتری و رنگ سیاه بیانگر زمان تعویض باتری است .

به طور مثال هنگامی که باتری پراید استارت نخورد می توانید چشمی باتری را چک کنید و از وضعیت باتری مطلع شوید .

دلیل دیگری که باعث استارت نخوردن ماشین می تواند باشد ، خراب بودن دینام خودرو است .

هنگامی که دینام ماشین خراب می شود ، ولتاز نامنظمی برای لوازم جانبی الکتریکی ماشین می فرستد و باتری ماشین را نمی تواند به خوبی شارژ کند و به عنوان مثال در نهایت با خالی شدن باتری سمند ، ماشین روشن نمی شود .

دلیل دیگر استارت نخوردن ماشین می تواند خراب بودن موتور استارت ماشین باشد . موتور استارت مسئول چرخاندن فیزیکی استارت است که در نهایت باعث روشن شدن ماشین می شود .

مسدود شدن فیلتر سوخت خودرو می تواند یکی دیگر از دلایل استارت نخوردن ماشین باشد . فیلتر سوخت مسدود ، مانع از رسیدن سوخت کافی به موتور می شود .

طول عمر باتری اوربیتال EFB حدود دو و نیم الی سه سال است که جزء بازه های زمانی معقول و مورد قبول مصرف کنندگان خودرو است .

طول عمر مفید باتری ماشین از موارد مهم به هنگام خرید باتری است که باید به آن توجه داشت تا به هنگام استفاده از خودروی خود به مشکل استارت نخوردن ماشین بر نخورید

اگر در آخر بعد از چک کردن قطعات خودرو متوجه شدید که ایراد از باتری ماشین است می توانید با مشورت کردن با کارشناسان نمایندگی باتری اوربیتال ، مشکل باتری خودرو خود را حل کنید .

۲۱۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا