ورزش

دفاع سجادی از خود در مقابل حملات نماینده‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه بررسی رای اعتماد حمید سجادی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش در دولت سیزدهم برگزار شد و نماینده های موافق و مخالف در صحن علنی مجلس صحبت کردند. پس از صحبتهای نمایندگان مجلس او پشت تریبون رفت و از خود دفاع کرد.

او درباره عملکرد خود گفت: ایران از نظر ظرفیت های استفاده نشده طبیعی و انسانی ربته اول است.بی شک شما جوانان خواهید توانست این مشکل را برطرف کنید.یکی از مخاطبان حتما وزارت ورزش و جوانان است.تحول نه فقط خواست ما که تحول این دوره است.
وزارت ورزش باید پرچمدار این دوره باشد انشاءالله.چرایی تحول و چگونگی تحول ابتدا از تغیر نگاه،سیاست ها و راهبردها آغاز می شود.در چند سال گذشته مسئله ورزش و جوانان از متن به حاشیه رفته.وزارت خانه باید به تعامل با سایر وزارت خانه ها بپردازد.بیانیه گام دوم فصل جدیدی را نوید می دهد.فصل میدان دادن به جوانان.این نشان می دهد که برای تحقق بیانیه گام دوم این وزارت خانه باید نقشی ستادی و تعاملی پیدا کند.نسل جوان را برانگیزد و استعدادهای آنها را شکوفا کند.
اگر جوانان موتور پیشران کشور هستند این وزارت خانه نیز باید موتور پیشران دولت باشد.از منظری دیگر نقش تحرک و ورزش در سلامت جسمی و روحی و کاهش هزینه های درمان و بیمارستانی غیر قابل انکار است.
بسیاری از مولفه های سبک زندگی امروز از ورزش تاثیر می گیرد.فتوت،روحیه پهلوانی،جوانمردی و …را در جامعه بازآفرینی کند و منشا سلامت در جامعه باشد.هم اوقات فراغت را رقم زند و هم نوعدوستی را تقویت کند.دشمن نیز برای ورزش ما برنامه های زیادی را تدارک دیده است و غفلت ما در این سال ها باعث بروز اتفاق های زیادی شده است.
ما برای ورزش را برای ارتقا فرهنگ به فعلیت خواهیم رساند.جوشش های زیادی دراین چند سال شکل گرفته است.بدنه هنر و هنرمندان متعهد،دانش بیان ها،رسان ها ،هیئت ها و …سبب شده تا صدها هزار ثمن در جامعه شکل بگیرند که دغدغه مند کشور هستند.افزایش کمی وکیفی این گروها سیاست قطعی ماست.رویش های انقلاب اسلامی صدها برابر ریزش های آن بوده است و باید این رویش ها را انصاف قدر بدانیم.کوشش بنده این است بخش مهمی از بدنه وزارت ورزش و جوانان متعلق به آنها باشد.

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا