اقتصاد

داروسازی سانوفی؛ متعهد به بهبود کیفیت زندگی بیماران

شرکت داروسازی سانوفی در دهه ۹۰ میلادی در شهر پاریس فرانسه فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر شرکت سانوفی با بیش از صد هزار پرسنل در ۱۷۰ کشور، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در داروسازی و در صنعت سلامت شناخته می‌شود. سانوفی با کارنامه‌ای درخشان در تمامی این سال‌ها در زمینه تحقیق، توسعه و تولید داروهای با تکنولوژی بالا موفق شده است تا بیماران بسیاری را در سراسر دنیا در مسیر درمانی ایشان همراهی نماید.

شرکت سانوفی فعالیت رسمی خود را در ایران در سال ۱۳۸۴ ب‍ا هدف ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی جامعه بیماران ایرانی آغاز نمود و در این راه بیماران را در مسیر درمانی ایشان همراهی می‌نماید. باید خاطر نشان ساخت که حمایت سانوفی از جامعه بیماران ایرانی به قدری حائز اهمیت بود که در سال ۱۳۸۷، با همکاری شرکت‌های داروسازی داخلی، شروع به تولید داروهای خود به صورت تحت لیسانس در داخل کشور نمود و امروز ۴۰ درصد از سبد کل محصولات سانوفی در ایران و تحت نظارت کیفی مستقیم سانوفی فرانسه تولید می‌شوند.

واحد دیابت سانوفی در ایران:

واحد دیابت، بزرگترین واحد سانوفی در ایران است که از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. واحد دیابت سانوفی با واردات انسولین‌های طولانی اثر و سریع الاثر در تمامی این سال‌ها توانسته است قدم بزرگی در حمایت و همراهی بیماران دیابتی در ایران بردارد و خدمتی ارزشمند به این بیماران جهت کنترل هر چه بهتر بیماری ارائه نماید.

با توجه به افزایش روزانه تعداد بیماران دیابتی در جهان و علیرغم تمام اقدامات جهت مدیریت این بیماری، همچنان درصد زیادی از بیماران به اهداف درمانی خود دست نیافته‌اند چرا که هنوز چالش‌ها و نیازهای برآورده نشده‌ای در این حوزه وجود دارد. در این راستا سانوفی بر این باور است که در کنار ارائه داروهایی با تکنولوژی روز دنیا مانند انسولین نسل جدید، با شناسایی دقیق‌تر نیاز بیماران و پزشکان و ارائه خدمات بیمار محور می‌تواند قدمی بزرگ در مدیریت دیابت و کاهش عوارض آن بردارد.

سانوفی همواره خود را متعهد به همراهی بیماران و فعالان حوزه سلامت می‌داند و در این راستا از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی‌کند.

#همراهتان خواهیم ماند.

۲۱۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا