استانها

بهره برداری از ۳ مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در هفته دولت

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حمید رضا کرموند ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقداماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم انجام می دهد. در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان لرستان نیز در ادامه فعالیت ها و پروژه هایی که در سطح استان دارد ۳ مجتمع آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان های دلفان (مجتمع های ریخان گلال و بگوردی) و چگنی ( مجتمع چم خوشه) را آماده بهره برداری نموده که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

کرم وند افزود: این پروژه ها با اجرای بیش از ۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه داخلی، ۳ باب ایستگاه پمپاژ و… به بهره برداری خواهند رسید. با بهره برداری از این مجتمع ها ۳۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه گفت: بعد از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته ظرف یک سال و نیم گذشته نزدیک به ۱۰۰ روستا از خدمات آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند که این ۱۰۰ روستا در قالب پروژه هایی بوده که تحت عنوان هر-هفته-الف-ب-ایران به بهره‌برداری رسیده اند و نزدیک به ۴۰۰ روستا هم که مشکلاتی در بحث شبکه آب داشته اند با استفاده از امکانات شهری که در اختیار داشتیم رفع مشکل شدند و در حال حاضر نیز حدود ۱۳۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب وفاضلاب نیستند که مطابق برنامه ریزی صورت گرفته در صورتی که دهیاران، بخشداران و متولیان این روستاها اعلام آمادگی و پیگیری نمایند شرکت آب و فاضلاب این آمادگی را دارد که این روستاها را نیز تحت پوشش خدمات شرکت قرار دهد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا