استانها

بسته شدن درب ادارات کم کار آبادان بر روی مدیر و کارکنان مربوطه تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، سید زین العابدین موسوی امروز در حاشیه بازدید از دستگاههای اجرایی شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت لزوم ادارات یاد شده تا برنامه ریزی جدی برای رفع مشکلات خدماتی به مردم تعطیل می شود.

وی افزود: مدیر ادارات کم کار به اداره کل متبوع خود بر میگردد تا مشکلات موجود اداره تحت مدیریت خود را با مدیرکل اش حل کند و بنده و همکاران به طور خاص بر اداره مورد نظر نظارت می کنیم.

وی تصریح کرد: برخی از واحدهای کم کار دستگاههای دولتی همچون واحدهای مختلفی از سازمان منطقه آزاد اروند که سبب سردرگمی شهروندان هستند نیز، راسا تعطیل می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان با نارضایتی از عملکرد اداره راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به ارائه تذکرات مکرر به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مبنی بر پاسخگو نبودن اداره متبوعه شان در آبادان به درخواست های مراجعان که اعتراضات زیادی را نیز از سوی مردم به بار آورده و بی حاصل بودن این تذکرات، اداره راه و شهرسازی آبادان تا اخذ تصمیمات جدی در اداره کل متبوع احتمالا تعطیل می شود.

موسوی؛ ضمن تذکر جدی به دیگر دستگاههای اجرایی که وظایف خود را به هر دلیل به درستی انجام نمی دهند، گفت: در صورت پاسخگو نبودن مدیران ادارات کم کار به ادارات کل شان، از حضورشان در محل کار به طور جدی جلوگیری می شود.

وی افزود: از سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند نیز خواسته شد تا در توجیه برخی از واحدهای زیر مجموعه اش بر انجام تکلیف شان در زمینه ی ارائه خدمات روزانه به شهروندان اقدام موثر کند چرا که در غیر این صورت به زودی این واحدها که سبب نارضایتی مردم شده اند، تعطیل می شوند.

وی اظهار کرد: مردم در بحث املاک و خدماتی که بایستی به آنها داده شود میان ادارات مسکن و شهرسازی، شهرداری، منطقه آزاد اروند و ثبت املاک سرگردانند و مدام به یکدیگر پاس کاری می شوند. امروز این برخورد با اداره ی مسکن و شهرسازی انجام می شود تا این تصمیم در حد شعار باقی نماند و عملیاتی شود.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: برخی از ادارات به بهانه ی دور کاری، خدماتشان را به شکل دل بخواهی انجام می دهند و این در حالیست که بایستی نیروهای موظف، فعالیت شان را دو چندان کنند.

موسوی؛ یادآور شد: برخی ادارات و بانک ها نیز پروتکلهای بهداشتی را به سخره گرفته اند و کار خود را همچون زمان پیش از کرونا انجام می دهند و با دستورات ستاد کرونا هماهنگ نیستند. در صورت استمرار این وضعیت با بانک های مربوطه پس از دریافت تذکرات لازم برخورد جدی می شود.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا