استانها

اولتیماتوم شهردار خرم‌آباد به پیمانکار شهربازی کیو/ تسریع در راه اندازی مجدد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سعید فتوحی در جریان بازدید صبحگاهی از پروژه بهسازی شهربازی کیو با تاکید بر لزوم بازسازی و تجهیز این مرکز مهم تفریحی گفت: شهر بازی کیو به عنوان بزرگترین یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم آباد باید هرچه سریعترنوسازی و تجهیز شده و خدمات دهی به شهروندان را آغاز نماید.

وی با اشاره به نقشه و طرح پروژه بهسازی شهربازی تصریح کرد : باید هرچه سریعتر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولین مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار تشکیل شود.

سعید فتوحی تاکید کرد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه ای که قبلا با پیگیری خود ما در حوزه مدیریت سرمایه گداری شهرداری تهیه شده پیش رفته و از این پس بنده شخصا به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهم کرد.

وی با اذعان به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استانها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله اظهار داشت:

با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهیهای کلان موجود راهی جز تشویق و جذب سرمایه گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود.

گفتنی است در بازدید امروز مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز ،مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ، شهردار خرم اباد را همراهی نمودند.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا