بین الملل

اعتراف بنت به ناکامی سیاست‌های اسرائیل در قبال ایران

به گزارش شبکه ۲۴ رژیم صهیونیستی، «نفتالی بنت» که امروز (سه شنبه) برای پاسخ به نمایندگان مخالفِ بودجه نظامی تعیین شده از سوی کابینه این رژیم به «کنست» (پارلمان رژیم اشغالگر قدس) رفته بود، گفت: سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی ) مقابل ایران شکست خورد و میراث امنیتی که وی برای کابینه به جا گذاشته است، ما را مجبور به تصویب بودجه سنگین امنیتی کرد.

این شبکه صهیونیستی با اشاره به حمله نمایندگان کنست به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به دلیل تعیین بودجه هنگفت نظامی افزود: مخالفان بنت معتقدند که تعیین این بودجه نظامی هنگفت، به طبقات ضعیف اجتماعی آسیب وارد می‌کند.

بر اساس این گزارش، حین سخنرانی بنت نیز تعدادی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی، سالن کنست را به نشانه اعتراض ترک کردند.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز موظف بود که پس از نامه اعتراضی نمایندگان حزب «لیکود» با عنوان «شکست کابینه در تامین امنیت و منافع سیاسی اسرائیل» که به امضای ۴۰ نفر رسیده بود، در جلسه پارلمان شرکت کند و به اظهارات مخالفان پاسخ دهد.

این دومین جلسه‌ای بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پاسخگویی نمایندگان، در کنست حضور یافته بود.

بنت پس از حملات شدید اعضای کنست، پشت تریبون رفت و خطاب به نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: ما در ۳۶ ساعت کاری را انجام دادیم که شما در ۳۶ ماه نتوانستید انجام دهید، ما بودجه را تصویب کردیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به نمایندگان مخالف گفت: اگر دست شما بود، ما الان بودجه‌ای نداشتیم و به انتخابات پنجم رفته بودیم. شما تصمیم گرفتید که بودجه را تصویب نکنید، زیرا هدف این بود که مصالح اسرائیل را به مصالح سیاسی و شخصی ترجیح دهید. شما در آزمون واقعی شکست خوردید و ما موفق شدیم.

بنت گفت که بودجه نظامی برای سربازان اسرائیلی و خانواده‌های جوان است.

سپس بنت به مخالفان کابینه کنونی و سیاست‌های امنیتی کابینه نتانیاهو حمله کرد و گفت: نفسِ شما ۱۲ سال است که در مقابل موشک‌های غزه حبس شده است. ما به هر بالن حمله می‌کنیم. شما ۱۲ سال پیش لبنان را به ارث گذاشتید و «حزب الله» را با ۱۰ برابر تعداد موشک‌هایی که به هر نقطه در اسرائیل می‌رسد، باقی گذاشتید. شما این کار را برای ما گذاشتید، بنابر این بودجه امنیتی باید بسیار زیاد شود.

وی با بیان اینکه ما باید این خلاء‌ها را پر کنیم، بار دیگر یاوه گوییهای سران رژیم صهیونیستی علیه ایران را تکرار کرد.

۳۱۱۳۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا