فناوری اطلاعات

آنر تب V7 پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پردازنده جدید مدیاتک معرفی شد

آنر در کنار رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک ۳، تبلت پرچمدار آنر تب V7 پرو را نیز با بهره‌مندی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست Kompanio 1300T مدیاتک معرفی کرد.

آنر تب V7 پرو از نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل ۲K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، تراکم پیکسلی ۲۷۶ پیکسل در اینچ، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد. تبلت جدید از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 5.0 بهره می‌برد.

تب V7 پرو

تب V7 پرو اولین دستگاهی است که از چیپست Kompanio 1300T مدیاتک بهره می‌برد که با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است. همچنین این دستگاه از فناوری توسعه رم پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این دستگاه نیز یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

تب V7 پرو

باتری این تبلت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر برای مدیریت گرما دستگاه خود از سیستم خنک کننده ۷ لایه استفاده کرده و پشتیبانی از قلم Magic Pencil 2 و قاب صفحه کلید را برای تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ به تبلت ارائه کرده است. از جمله ویژگی‌های دیگر تبلت جدید آنر می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه، خشاب سیم کارت دوگانه، شبکه ۵G، Wi-Fi 6، Bluetooth 5.1 و پورت USB-C اشاره کرد.

تب V7 پرو آنر در سه نسخه با پشتیبانی از شبکه Wi-FI در چین عرضه می‌شود که شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۴۰۱، ۴۳۲ و ۵۰۹ دلار است. همچنین نسخه ۵G این تبلت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۵۷۱ دلار قیمت دارد.

تب V7 پروتبلت پرچمدار جدید آنر محسوب می‌شود که ۷.۲۵ میلی متر ضخامت و ۴۸۵ گرم وزن دارد. این تبلت در رنگ‌هایی از جمله طلایی، آبی و نقره روانه بازار می‌شود که پنل پشتی نسخه آبی و طلایی آن از جنس چرم و نسخه نقره‌ای از شیشه ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا