استانها

نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای قزوین در ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه کرونا در کشور جان دوباره گرفته است، گفت: اگرچه استان قزوین در رعایت دستورالعمل‌ها به واسطه مدیریت خوب ستاد کرونا در سه یا چهار جایگاه بالای کشور قرار دارد اما هنوز نگران هستیم و کوچکترین غفلت موجب افزایش مبتلایان می شود.

معاون استاندار ادامه داد: نگرانی هایی در خصوص پذیرش مسافر در هتل ها و اقامتگاه های استان وجود دارد که امیدواریم با نظارت ها و مراقبت های جدی از ورود استان به مرحله جدید شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

حبیبی اظهار کرد: رستوران‌ها و نانوایی‌ها نیز باید به صورت ویژه مورد نظارت قرار بگیرند، هرچند تاکنون همکاری‌های خوبی در این بخش صورت گرفته اما لازم است نظارت جدی گرفته شود.

او افزود: طبق دستور استاندار باید آمار بیماری‌ها به صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای استخراج شود و در اختیار فرمانداران قرار بگیرد تا بتوانند با توجه به وضعیت هر منطقه تصمیم بگیرند چون کنترل هر منطقه و ناحیه برعهده فرمانداران است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای قزوین تصریح کرد: واکسیناسیون به خوبی انجام شده است و امیدواریم بااختصاص واکسن‌های بیشتری به استان قزوین بتوانیم تعداد بیشتری از شهروندان را واکسینه کنیم.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا