فناوری اطلاعات

مایکروسافت به کارمندان خود ۱۵۰۰ دلار پاداش همراهی در شرایط سخت کرونا می‌دهد

با گذشت بیش از یک سال از همه گیری کرونا در جهان، مایکروسافت قصد دارد با تخصیص بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، به کارمندان واجد شرایط خود رقمی برابر با ۱۵۰۰ دلار پاداش برای همراهی در شرایط سخت کرونا هدیه بدهد.

ظاهرا در یکی از یادداشت‌های داخلی شرکت، این موضوع عنوان شده است که ردموندی‌ها با اختصاص بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون دلار به پاس قدردانی از همراهی آنها در سال منحصر به فرد و پرچالش هدیه بدهد.

مایکروسافت

«کاتلین هوگان» مدیر ارشد مایکروسافت، روز گذشته توضیحاتی در مورد این پاداش مطرح کرد. این هدیه به تمام کارکنان واجد شرایط در ایالت متحده و شعب بین‌المللی اهدا خواهد شد. همچنین مایکروسافت این پاداش را به تمام کارکنان با سمت پایین‌تر از ردیف شغلی معاون شرکت که از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ یا قبل از آن مشغول به کار بوده‌اند اهدا می‌کند، با این وجود کارگران پاره وقت و کسانی که به صورت ساعتی کار می‌کنند نیز شامل این پاداش خواهند شد.

مایکروسافت حدود ۱۷۵ هزار کارمند در سراسر جهان دارد و با وجود اینکه شرکت‌های «لینکدین»، «گیت‌هاب» و «زنی‌مکس» زیرمجموعه مایکروسافت محسوب می‌شوند، کارمندان آن‌ها واجد شرایط دریافت این پاداش نیستند.

طی سال‌های گذشته شرکت‌های دیگری نیز هدایای مشابهی را به کارمندان خود ارائه کردند. برای مثال «مارک زاکربرگ» به تمام ۴۵ هزار کارمند فیسبوک ۱۰۰۰ دلار، آمازون به تمام کارگران خط تولید خود ۳۰۰ دلار و شرکت بریتانیایی «گروه بی‌تی» به تمام ۶۰ هزار کارمند خود حدود ۲۰۰۰ دلار پاداش اهدا کرده بودند.

مایکروسافت همچنین ادعا می‌کند که از زمان شروع بیماری همه‌گیر کرونا بیش از ۹۸ میلیون دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی در ایالت واشنگتن کمک اهدا کرده است و قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی کمک‌های اهدایی خود را تا ۶۰ میلیون دلار افزایش دهد. از زمان شروع همه‌گیری کرونا، مایکروسافت به دلیل پشتیبانی از خدمات ابری، افزایش فروش لپ‌تاپ و رشد بسیار خوب کنسول ایکس باکس حداقل ۱۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا